1403/5/10

کد خبر: 7288

1400-10-11 13:25:24

برگزاری اردوی ششم تیم ملی با لژیونرها/ آنالیز بازی تیم های کانادا و آلمان در اردوی پنجم

اردوی پنجم تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی به پایان می رسد که شش ملی پوش از تیم جدا خواهند شد و از اردوی آینده شش لژیونر به جمع ملی پوشان اضافه می شوند.

محمد رضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در این خصوص گفت: فردا، دوشنبه ۷ خرداد ماه، پس از برگزاری تمرینات نوبت صبح، پنجمین اردوی تیم ملی خاتمه می یابد و با جدا شدن شش بازیکن از جمع ملی پوشان، از اردوی ششم شش لژیونر به تیم خواهند پیوست. البته افزوده شدن لژیونرها به معنی حضور قطعی همه آنها در ترکیب تیم نیست و بهترین های هر کلاس برای ترکیب نهایی انتخاب می شوند.

وی افزود: اردوی خوبی را در ساری برگزار کردیم و به هدفمان که انتقال از فاز بدن سازی قدرتی به فاز بدن سازی سرعتی بود، دست پیدا کردیم.

دستیار خاطر نشان کرد: اردوی اول با ۲۴ بازیکن آغاز شد و به مرور به ۱۶ بازیکن رسیدیم و تا اوایل مرداد ماه که قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط در تورنمنتی دوستانه در ترکیه حضور یابیم، ترکیب نهایی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی گفت: این تورنمنت با حضور تیم های ایران، ترکیه، هلند و لهستان برگزار می شود که همه ی این تیم ها در مسابقات جهانی حضور دارند و این رویداد تدارک خوبی برای مسابقات جهانی آلمان که اواخر مرداد برگزار می شود خواهد بود و امیدواریم شرایط حضور در این مسابقات فراهم شود.

وی اضافه کرد: در این اردو فیلم بازی های دو رقیب مهم مرحله ی گروهی در مسابقات جهانی یعنی آلمان و کانادا را بررسی و آنالیز کردیم و پایه ی سیستم دفاع و حمله تیم را بر اساس  عملکرد این دو تیم بستیم. آلمان میزبان مسابقات است و قطعا از شرایط میزبانی بهره مند خواهد بود و کانادا نیز تیم قدرتمندی است  که سابقه ی قهرمانی دارد و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. در خصوص مراکش، دیگر حریف مرحله ی گروهی نیز به زودی فیلمی از بازی های این تیم به دستمان خواهد رسید که در اردوی بعد حتما روی آن کار می کنیم.

دستیار اظهار داشت: تلاش می کنیم در مسابقات جهانی با کار گروهی خوب از مرحله مقدماتی بالا بیاییم و هدفمان این است در زمره ۸ تیم برتر قرار بگیریم.

پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آمادگی حضور در رقابت های جهانی آلمان و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا از ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ساری آغاز شد و فردا، ۷ خرداد ماه به کار خود پایان می دهد و ملی پوشان از اواخر خرداد ماه وارد ششمین اردوی تیم ملی خواهند شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu