1403/5/10

کد خبر: 7565

1400-10-11 13:25:24

آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی از ۳۱ خرداد/ حضور ۱۳ کماندار در تورنمنت رنکینگ جهانی جمهوری چک

مجید کهتری، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از برگزاری آخرین اردوی تیم ملی برای رقابت های تورنمنت جهانی جمهوری چک خبر داد.

وی در این خصوص گفت: این اردو ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی است که به منظور آماده سازی ملی پوشان برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و نیز تورنمت رنکینگ جهانی جمهوری چک در نظر گرفته شده است و از ۳۱ خرداد ماه در تهران برگزار می شود.

کهتری افزود: پانزده کماندار به این اردو دعوت شدند که به غیر از خانم ها سمیه عباسپور و محدثه کهنسال، باقی کمانداران در ترکیب اعزامی به مسابقات جمهوری چک حضور دارند. همان طور که قبلا اعلام شد، خانم عباسپور در حال درمان آسیب دیدگی هست و به صلاحدید پزشک در این مسابقات شرکت نمی کند تا شرایط جسمی اش تا بازی های پاراآسیایی جاکارتا بهتر شود. کهنسال نیز به دلیل شرکت در آزمون ورودی دانشگاه در این اعزام حضور ندارد.

سرپرست انجمن تیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: در این اردو از فشار تمرینات کاسته می شود و بیشتر بر هماهنگی تیمی، کنترل تجهیزات و آماده سازی روحی و روانی کمانداران کار می کنیم و ملی پوشان تمرینات نهایی را با آرامش و بدون فشار انجام خواهند داد.

وی گفت: مسابقات رنکینگ جهانی جمهوری چک هر سال برگزار می شود و فرصت خوبی پیش از بازی های پاراآسیایی جاکارتا است تا ملی پوشان آمادگی خود را محک بزنند. در این دوره از مسابقات به غیر از بخش تیمی میکس W1 و تیمی کامپوند بانوان، در سایر رشته ها شرکت خواهیم داشت.

هادی نوری،سمیه رحیمی قهدریجانی (اصفهان)،علیسینا منشاءزاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)،رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسان رضوی)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، اصغر زارعینژاد، پوریا جلالی پور، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، محدثه کهنسال (تهران )، ۱۵ ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند که از ۳۰ خرداد وارد مجموعه ورزشی کارخانه الیاف تهران، محل برگزاری تمرینات، خواهند شد.

مجید کهتری به عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی جبرائیل عبادی، لیلا سخائی فر و حمزه صفایی، مربیان تیم ملی بر تمرینات ملی پوشان نظارت دارد و مهرداد غلامی به عنوان کمک مربی و سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی بدن ساز، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

سرپرستی این اردو که از ۳۱ خرداد تا ۸ تیر ماه برگزار می شود نیز بر عهده ی مهسا محمد زاده است.

نمایندگان کشورمان ۹ تیر ماه تهران را به مقصد جمهوری چک ترک می کنند و ۱۷ تیر ماه به میهن بازمی گردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu