1403/5/10

کد خبر: 7652

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و اولین اردوی آمادگی مسابقات آزاد و رقابت های پاراآسیایی جاکارتا

مهدی آرمند نیا، سرپرست انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا و اردوی آمادگی تیم ملی خبر داد.

آرمند نیا با اعلام این خبر گفت: از روز شنبه، ۲ تیر ماه به مدت دو روز رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور ۲۶ ورزشکار در کلاسهای ده گانه پزشکی ( به غیر از کلاس ۳ و ۷) در بخش انفرادی برگزار می شود و در پایان این مسابقات نفرات برتر بر اساس سهمیه ای که به ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اختصاص یافته است، انتخاب شده و به اولین اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن مسابقات آزاد بین المللی تنیس روی میز اندونزی که از ۸ تا ۱۳ تیر ماه برگزار می شود، پس از رقابت های انتخابی، اردوی تدارکاتی برای این اعزام و نیز اولین اردوی بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور تیم منتخب مسابقات بین المللی و ورزشکاران منتخب برای بازی های پاراآسیایی، برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن تنیس روی میز خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مسابقات که روزهای دوم و سوم تیر ماه برگزار می شود، اردوی تیم ملی از ۴ تا ۱۴ تیر ماه برگزار می شود و نمایندگان کشورمان در مسابقات بین المللی، ۸ تیر ماه تهران را برای شرکت در این رقابت ها ترک می کنند.

حسن جانفشان(آذربایجان غربی)، مجید عربی، مهران وصلتی، مهدی عقیلی، صادق ناظمی، حسین جعفری، محمد قنبری، علی یزدی، ناصر دهقان پور، مجتبی بختیاری (تهران)، فرهاد رضاپور (البرز)، محمدکاظم برونجانی، سیدامیرحسین حسینی پور، حسین زمانی پور(فارس)، مجتبی کریمی، مهدی معصومی، مهدی هاتفی (یزد)، حمیدرضا شیخ زاده، یوسف بچاری (خوزستان)، مهرداد محمدپور (خراسان رضوی)، جواد فولادی (آذربایجان شرقی)، مهدی رضازاده (قزوین)، حسین دهقان (گلستان)، محمدعرفان غلامی (مازندران)، علی اردوان، امید ذوالفقاری(اصفهان)، ۲۶ ورزشکار حاضر در مسابقات انتخابی هستند که به صورت انفرادی در کلاسهای مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مهدی آرمند نیا به عنوان سرمربی با همراهی علی شکارلو و حمید قره چه داغی، مربیان تیم ملی، بر تمرینات ملی پوشان دعوت شده به اولین اردوی آمادگی تیم ملی نظارت دارد و احمد شکری نیز به عنوان سرپرست این اردو معرفی شده است.

     

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu