1403/5/10

کد خبر: 7763

1400-10-11 13:25:24

منتظر دیدار وزنه برداران ایرانی در رقابت های جام جهانی مجارستان هستیم

فرانک سوری، مدیر ورزشی کمیته ملی پارالمپیک مجارستان در بازدید از رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص فعالیت این رشته در مجارستان گفت: رشته وزنه برداری از رشته های فعال در کمیته پارالمپیک کشور مجارستان است و در حال حاضر ۱۰ وزنه بردار در سطح تیم ملی داریم.

سوری افزود: بهترین نتیجه ای که پارالمپیک اخیر که سال ۲۰۱۶ برگزار شد داشتیم، کسب یک مدال برنز بود و امیدواریم بتوانیم در سالهای آتی به نشان های خوش رنگ تری دست پیدا کنیم.

مدیر ورزشی کمیته ملی پارالمپیک مجارستان خاطر نشان کرد: در بخش وزنه برداری مسابقات مختلفی در طول سال برگزار می شود که مهم ترین آن در فصل زمستان و مشابه مسابقات قهرمانی کشور در ایران است. تلاش می کنیم که هر سال شرایط را بهتر کنیم و با بهره مند بودن از حضور مربیان و ورزشکاران خوبی که داریم برای آینده برنامه ریزی می کنیم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور ایران گفت: کیفیت این مسابقات واقعا قابل تحسین است به خصوص از نظر شرایط برگزاری و استیجی که برای رقابت ها تدارک دیده شده بود.همچنین حضور داوران ملی که در سطح عالی قضاوت می کنند نیز از دیگر نکات مثبت این مسابقات بود.

سوری افزود: سیامند رحمان ورزشکار بی نظیری است که در سطح دنیا حرف اول را می زند و امیدواریم در مسابقات جام جهانی که سال ۲۰۲۱ به میزبانی کشورمان برگزارمی شود شاهد حضور این ورزشکار ارزشمند و نیز سایر ورزشکاران خوب ایرانی باشیم.

فرانک سوری به همراه تیمی از کمیته ملی پارالمپیک مجارستان برای بازدید از مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری و نیز ملاقات با رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران صبح امروز وارد کشور شدند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu