1403/5/11

کد خبر: 7990

1400-10-11 13:25:24

بخشی: به همه ثابت کردم که می توانم/ تلاش می کنم به مسابقات جهانی مجارستان راه پیدا کنم

امیررضا بخشی، در رقابت های دسته ۹۷ کیلوگرم جوانان توانست به نشان طلا دست پیدا کند.

بخشی درخصوص فعالیتش در این رشته گفت: نزدیک به ۶ سال هست که در رشته وزنه برداری فعال هستم و در چهار دوره رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردم. اگرچه در هر چهار دوره مقام اول را بدست آوردم اما امسال از نظر رکورد، بهترین وزنه را بالای سر بردم.

بخشی که در مسابقات پاراآسیایی جوانان نیز به نشان برنز دست یافته است، افزود: در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات به دلیل آسیب دیدگی و تنها با اختلاف ۲ کیلوگرم برنز گرفتم . رکورد من در مسابقات امارات ۱۴۲ کیلوگرم بود و در مسابقات قهرمانی کشور توانستم این رکورد را به ۱۵۲ کیلوگرم برسانم.

قهرمان دسته ۹۷ کیلوگرم جوانان خاطر نشان کرد: زمانی که می خواستم وزنه برداری را شروع کنم، مربیان و پزشکان زیادی می گفتند به خاطر نوع معلولیتم که CP هست نمی توانم موفق شوم. اما به لطف خدا و حمایت های خانواده ام توانستم در این رشته فعالیتم را آغاز کرده ودر آن پیشرفت کنم. در این مسیر از حمایت های مربی خوبم ایرج شیرانی و مربیان تیم ملی آقایان رواسی و فخر آور بهره مند بودم و همین جا از زحمات تمام این عزیزان و پدر و مادر گرامی ام تشکر می کنم.

بخشی افزود: دو روز دیگر می بایست در آزمون سراسری دانشگاهها شرکت کنم و امیدوارم بتوانم در رشته ی مورد نظرم که تربیت بدنی است، قبول شوم.

وی در پایان گفت: اواخر پاییز یا اوایل زمستان امسال، مسابقات جهانی مجارستان پیش روست و امیدوارم بتوانم تا آن زمان در ترکیب تیم ملی برای این مسابقات حضور داشته باشم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu