1403/5/10

کد خبر: 8005

1400-10-11 13:25:24

سالار عقیلی: قهرمانان جانباز و معلول افتخارآفرینان ایران هستند

هنرمند و خواننده موفق ایرانی گفت:  قهرمانان جانباز و معلول افتخارآفرینان ایران اسلامی هستند و از حضور در جمع آنان بسیار خرسندم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، «سالار عقیلی» یکی از میهمانان ویژه بیست و پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور بود.

وی حضور در جمع قهرمانان جانباز و معلول را افتخاری برای هر ایرانی دانست و گفت: از اینکه در این جمع حاضر شدیم خیلی خوشحال هستم.

عقیلی قهرمانان جانباز و معلول ایران را افتخارات کشورمان دانست و افزود: امیدوارم در آینده خدماتی بیشتری به این قشر از جامعه ایران داشته باشم.

هنرمند عزیر ایران از صدایش به عنوان لطف خداوند یاد کرد و گفت: امیدوارم با استفاده از این صدا بتوانم در خدمت قهرمانان و مردم عزیز کشورم باشم.

بیست و پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور که از روز یکشنبه در محل این فدراسیون آغاز شده است، به مدت سه روز زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در دو گروه جوانان و بزرگسالان و در اوزان ۴۹، ۵۴، ۵۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸، ۹۷، ۱۰۷ و به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم با حضور ۱۲۷ وزنه بردار از ۲۲ استان کشور برگزار می شود.

سالار عقیلی در دومین روز این رقابت ها در جمع وزنه برداران و مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان حاضر شد و مدال و حکم قهرمانی نفرات اول تا سوم دسته ۸۸ کیلوگرم را به آنان اهدا کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu