1403/5/11

کد خبر: 8088

1400-10-11 13:25:24

پورمیرزایی: رکوردم در مسابقات قهرمانی کشور ۱۰ کیلوگرم افزایش یافت/ برای ثبت رکورد ۲۸۰ کیلوگرم تلاش می کنم

منصور پورمیرزایی، ملی پوش دسته فوق سنگین در رقابت های قهرمانی کشور به نشان طلا دست یافت.

وی در خصوص حضورش دراین مسابقات گفت: به خاطر اینکه مدتی پیش تغییر وزن دادم و در دسته ای سبک تر وزنه می زدم، شرایط جسمی ام هنوز به فرم اولیه برنگشته است و مدتی طول می کشد تا دوباره به حالت اولیه بازگردد و حالا که دوباره به فوق سنگین برگشته ام، مدتی طول می کشد تا بافت های عضلانی شکل بگیرند با این حال رکورد شخصی ام به میزان ده کیلوگرم در این مسابقات افزایش یافت و از ۲۴۵ به ۲۵۵ کیلوگرم رسید.

پورمیرزایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و ۹۵ درصد رکوردهایی که قبلا در فوق سنگین به ثبت رسانده بودم، تکرار می کنم اما هنوز در پیک آمادگی قرارندارم و تلاش می کنم تا مسابقات بین المللی ژاپن که گام دوم برای مسابقات پارالمپیک است، به اوج آمادگی برسم.

قهرمان طلایی دسته فوق سنگین گفت: در سالهای اخیر که روند برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را دنبال می کنم، شاهد رشد روافزون این رشته هستم و هر سال نفرات جدیدی به این رشته اضافه می شوند و سرمایه گذاری روی این افراد به پشتوانه سازی برای تیم ملی هم کمک می کند. در حال حاضرهم ایران در سطح جهانی دارای ۴ وزنه برداربرتر در دسته فوق سنگین است و بعد از برگزاری مسابقات امروز در دسته فوق سنگین باید بگویم تاکنون شاهد چنین رقابتی در این دسته نبودم.

وی تصریح کرد: در تایید این مطلب می توانم حضور نفرات جدید در دسته فوق سنگین و همین طور قهرمانی تیم خوزستان اشاره کنم که نشانگر توسعه این رشته در استان ها است.

پورمیرزایی در پایان افزود: از همه ی افرادی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند تشکر می کنم وامیدوارم هر سال شاهد برگزاری باشکوه این رقابت ها باشیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu