1403/5/11

کد خبر: 8102

1400-10-11 13:25:24

باقری: عملکرد وزنه برداران دارای معلولیت فوق العاده است/ خوشحالم که در جمع صمیمی ورزشکاران پارالمپیکی حضور داشتم

کوروش باقری، ملی پوش اسبق تیم وزنه برداری و قهرمان رقابت های جهانی و آسیایی، در اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور حضور یافت.

وی در خصوص حضورش در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که امروز در این جمع صمیمی حضور دارم و بعد از نزدیک به ۵ سال که در مسابقات وزنه برداری شرکت نداشتم، این اولین حضور من محسوب می شود.

باقری خاطر نشان کرد: در دوره ای که ما در وزنه برداری فعال بودیم این فرصت به وجود آمده بود که در کنار وزنه برداران عزیز جانباز و معلول باشیم و همزمان با آنها تمرین کنیم. از این رو با  وزنه برداری معلولین و قهرمانان آنان آشنا هستم و می توان گفت بین وزنه برداری افراد معلول با افراد غیر معلول تفاوتی وجود ندارد و در هر دو ابزار یکی است و قدرت حرف اول را می زند.

قهرمان جهان در رشته وزنه برداری افزود: کار وزنه برداران جوان سخت است و با توجه به اینکه وزنه برداری ورزشی رکوردی است و می بایست مدام در آمادگی باشند و از همین جا به همه ی این عزیزان می گویم که کارشان فوق العاده است.

وی تصریح کرد: از اینکه امروز از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات بودم حس خوبی دارم و از دوست خوبم بابک محمدی که از من برای شرکت در این مراسم دعوت کرد تشکر می کنم.

توکلی در پایان گفت: برای همه ی ورزشکاران جانباز و معلول به خصوص در رشته وزنه برداری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اگر تفاوتی در امکانات موجود برای این افراد با ورزشکاران غیر معلول وجود دارد، برطرف شود و شرایط یکسانی به وجود آید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu