1403/5/11

کد خبر: 8496

1400-10-11 13:25:24

هدف شرکت در تورنمنت بین المللی جمهوری چک ارزیابی تیم ملی پیش از جاکارتا بود/ از عملکرد ملی پوشان جدید رضایت داریم

مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان معلولین در خصوص حضور تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در تورنمنت بین المللی رنکینگ جهانی چک به روابط عمومی فدراسیون گفت: این مسابقات هر ساله برگزار می شود و البته برای ما فرصتی پیش از رقابت های پاراآسیایی جاکارتا بود تا بازیکنان و کادر فنی را مورد ارزیابی جدی قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی ایران در این رقابت ها، افزود: امسال در رقابت های بین المللی جهوری چک، ۳۲ کشور حضور داشتند و مسابقات از سطح فنی بالاتری برخوردار بود. ما با ۱۴ بازیکن در این مسابقات شرکت کردیم که نهایتا یک طلا، سه نقره و یک برنز حاصل تلاش بازیکنان مان شد و با مجموع پنج مدال به کشور بازگشتیم تا بررسی دقیقی از عملکرد تک تک ملی پوشان داشته باشیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

کهتری ادامه داد: متاسفانه سمیه عباس پور، ملی پوش آماده ای در کامپوند بود و رکوردهای خوبی را نیز ثبت کرد که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در این رقابت ها حاضر شود و گرچه سایر ملی پوشان تلاش قابل توجهی کردند اما عدم حضور این بازیکن در سه مدال انفرادی، میکس و تیمی کامپوند نیز تاثیر منفی گذاشت. البته این بازیکن در حال حاضر با نظر کمیته پزشکی فدراسیون و پارالمپیک پیگیر مسائل درمانی خود می باشد که امیدواریم به رقابت های پاراآسیایی برسد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های جمهوری چک، تاکید کرد: زهرا دلخوش، اصغر زارعی نژاد و محمدرضا زندی عملکرد قابل قبولی داشتند. آقای زندی که با نظر مساعد دکتر صمیمی در ترکیب تیم قرار گرفت در نخستین اعزام برون مرزی خود موفق شد در جمع چهار بازیکن برتر قرار بگیرد و تنها با اختلاف یک امتیاز از دست یابی به مدال بازماند و ما از دکتر صمیمی، ریاست فدراسیون، به دلیل این حمایت سپاسگزاریم.

مجید کهتری در پایان خاطر نشان کرد: تا زمان مسابقات پاراآسیایی ۴ اردوی آمادگی برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم با کمک کمیته ی ملی پارالمپیک و فدراسیون ترکیب کاملی را به بازی های آسیایی حضور داشته باشیم و سال آینده نیز با همین ترکیب در رقابت های هلند برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰  شرکت کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu