1403/5/11

کد خبر: 8924

1400-10-11 13:25:24

رمضان صالحی: انتخابم به عنوان بهترین لیبروی جهان را مدیون هم تیم های خود می دانم/ عملکرد همه اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران جهانی بود

پس از کسب عنوان قهرمانی جهان تیم ملی ایران در رقابت های والیبال نشسته ۲۰۱۸ هلند، رمضان صالحی، از سوی کمیته برگزاری این مسابقات به عنوان بهترین لیبروی جهان انتخاب شد.

صالحی در خصوص این انتخاب به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: این انتخاب با همیاری و تلاش تیمی میسر شد.

ملی پوش تیم والیبال نشسته کشورمان افزود: در تیم ما همه ی بازیکنان در پست های درستی چیده شده اند و همه به خوبی وظایف خود را انجام می دهند و همین مساله نیز بر روند کار من تاثیر مثبتی گذاشت و این انتخاب را مدیون انسجام گروهی، گفتگوهای تیمی داخل زمین مسابقه و در مجموع کمک هم تیمی های خودم هستم.

رمضان صالحی در ادامه تاکید کرد: به نظرم، با سطح بالای فنی بازیکنان ایران، کمیته برگزاری اندکی بی مهری کردند، چرا که چندین بازیکن در تیم ما عملکرد جهانی داشتند.

بهترین لیبروی جهان با اشاره به اهمیت قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران توانمندی خوبی دادرد حتی بیش از آنچه در رقابت های جهانی هلند دیدیم و به یاری خدا و با هدایت مربیان در آینده ومیادین بعدی این قهرمانی و برتری را ادامه خواهد داد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu