1403/5/11

کد خبر: 9186

1400-10-11 13:25:24

اولویت انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین تیم ملی و افراشتن پرچم ایران است/ با صلاحدید کادر فنی در دسته های وزنی ملی پوشان تغییراتی دادیم

بابک محمدی، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در آستانه برگزاری اردوی متصل به اعزام ملی پوشان کشورمان به رقابت های آسیا و اقیانوسیه به روابط عمومی فدراسیون گفت: در اردوهای پیشین با مشورت سرمربی و مربیان و برای مصالح تیم ملی و وزنه برداران، تغییراتی در دسته های وزنی ملی پوشان دادیم.

بابک محمدی افزود:  از مدت ها پیش، این تغییرات را با بررسی توانمندی های جسمی و روحی تک تک بازیکنان، اوزان آنها، نیاز تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین لازم می دیدیم و پس از ساعت ها بحث فنی، کارشناسی و با هدف بالا بردن رنک کاروان ایران در رقابت های پاراآسیایی و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای اصلاح دسته های وزنی اقدام کردیم.

محمدی با اشاره به میزان توانایی وزنه برداران در این اوزان ادامه داد: همه وزنه برداران در اوزان جدید از توانمندی خوبی برخوردارند و شانس مدال بیشتری نیز پیدا کرده اند. کلیه ورزشکارانی که در دسته ی بالاتر وزنه می زنند، عملکرد مطلوبی از خود نشان داده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت این تغییرات، از کارشناس تغذیه و بدنسازی نیز کمک گرفته ایم و در رقابت های اخیر قهرمانی کشور وزنه برداری که تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد، ورزشکاران در اوزان جدید رکوردهای خوبی نیز ثبت کردند.

محمدی در پایان در خصوص عدم حضور منصور پورمیرزایی در رقابت های آزاد آسیا، اقیانوسیه در دسته فوق سنگین تصریح کرد: پورمیزایی از ملی پوشان با اخلاق و شایسته تیم وزنه برداری است، ما به دلیل حضور سیامند رحمان در ۱۰۷+ و قانون پارالمپیک وزنه برداری مبنی بر یک ورزشکار در هر دسته، با محدودیت روبه رو هستیم. برای اعزام این ورزشکار به جاکارتا محدودیتی نداریم اما رقابت های آزاد آسیا، اقیانوسیه ژاپن نیز پیش نیاز پارالمپیک توکیو است و ما از کمیته بین المللی پارالمپیک درخواست مجوز حضور پورمیرزایی را نیز کرده ایم که در صورت موافقت IPC در ترکیب ژاپن نیز قرار می گیرد.

اسامی و اوزان وزنه برداران اعزامی به رقابت های آزاد آسیا، اقیانوسیه ژاپن به شرح زیراست:

علیرضا ایزدی ۴۹ کیلوگرم، سیدیوسف یوسفی ۵۹، امیرجعفری۶۵، صمد عباسی ۶۵، روح اله رستمی۷۲، نادر مرادی ۸۰، مجید فرزین ۸۸، سیدحامد صلحی پور۹۷، سامان رضی ۱۰۷، علی اکبر قریب شیء ۱۰۷، سیامند رحمان ۱۰۷+ ملی پوشان اعزامی به مسابقات وزنه برداری آزاد آسیا، اقیانوسیه معلولین ژاپن هستند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu