1403/5/11

کد خبر: 9396

1400-10-11 13:25:24

در صدد برگزاری رقابت تدارکاتی برای تیم ملی بانوان در تایلند هستیم/ مسابقات لیگ را با حداقل حاشیه و حداکثر کیفیت فعال می کنیم

مهرداد آگین، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی به روابط عمومی فدراسیون گفت: در تلاشیم جریان مسابقات لیگ را مجددا فعال کنیم و مسابقاتی با حداقل حاشیه و حداکثر کیفیت برگزار کنیم.

آگین افزود: به استان ها و باشگاه ها درخواست اعلام آمادگی را ارسال کرده ایم و تا ۲۰ مرداد مهلت دارند که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند. اواخر شهریور ماه، جلسه هماهنگی باشگاه ها را تشکیل می دهیم تا در مورد چگونگی اجرای مسابقات تصمیم بگیریم.

وی با اشاره اهمیت توجه به ورزش بانوان داداری معلولیت تاکید کرد: تمام تلاش خود را جهت افزایش اردوهای آمادگی تیم ملی بانوان کردیم تا تعداد اردوها از سه به ۵ اردو افزایش پیدا کند و در حال حاضر با اعزامی که اخیرا به تایلند داشتیم سطح فنی و تکنیکی ملی پوشان در وضعیت خوبی نسبت به گذشته است و مربی بدنساز به ترکیب کادر فنی آنها اضافه کردیم.

مهرداد آگین عنوان کرد: در همین راستا، با درخواست از فدراسیون و پذیرش مسوولین، نسبت به ساخت ویلچرهای جدید تیم ملی بانوان اقدام کرده ایم و انشاءالله در سومین اردوی آمادگی به ورزشکاران تحویل داده و تست می شوند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در پایان خاطرنشان کرد: در صدد ایجاد فرصت یک بازی تدارکاتی برای بانوان نیز هستیم. احتمالا در صورت موافقت مسوولین قبل از اعزام به رقابت های پاراآسیایی یک مسابقه با تیم تایلند خواهیم داشت.

 

 

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu