1403/5/11

کد خبر: 9764

1400-10-11 13:25:24

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی امروز آغاز می شود/ حضور ملی پوشان جانباز و معلول در مسابقات بین المللی رول اسکی به میزبانی فدراسیون اسکی

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در خصوص برگزاری نخستین اردوی آمادگی تیم ملی به روابط عمومی فدراسیون گفت: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکی صحرانوردی جانبازان‌ و معلولین از امروز ۲۹ مرداد در استان البرز آغاز می شود.

شمشکی افزود این اردو با دعوت از هفت ملی پوش و به مربیگری احمد کاویان، فرزانه رضا سلطانی تا ۳ شهریور در پیست شمشک  برپاست و پس از آن ملی پوشان از ۴ شهریور به مدت سه روز در رقابت های بین المللی رول اسکی صحرانوردی به میزبانی فدراسیون اسکی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با قول مساعدی که کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص حمایت از افزودن رشته ی های در کنار ورزشکاران غیر معلول به رقابت بپردازند.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که تیم ملی پارااسکی ما بتواند رکوردهای قابل قبولی در این رقابت ها ثبت کند پس از انجام برخی ارزیابی ها و کارشناسی رول اسکی را به رشته های جانبازان و معلولین اضافه می کنیم.

ابوالفضل خطیبی (مازندران)، مهدی حسین‌زاده (آذربایجان‌غربی)، غلامرضا پناهی، علی محمدی، محمد رضایی، عرفان نوری، الهه قلی فلاح (زنجان) ملی پوشان مدعو به این اردو هستند.

عیسی ساوه شمشکی به عنوان سرپرست ورزشکاران را در این اردو همراهی می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu