1403/5/7

کد خبر: 1107

1400-10-11 13:25:24

برگزاری همایش علمی توسعه ورزش ID و مسابقات ورزشی در نیمه دوم سال

عباس باغستانی، رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه، پیرامون دستاوردهای دومین گردهمایی مسئولین ورزش ID سراسر کشور گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی گفت: این همایش طی دو روز با حضور جمعی از مسئولین ورزش ID سراسر کشور، صفارزاد نایب رئیس فدراسیون، دکتر نحوی نژاد، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، دکتر واعظ موسوی، رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، دکتر فریبا محمدی، مسئول کمیته شایستگی، دکتر ریحانی ، مدیریت آموزش فدراسیون، دکتر حاکمی و سعدآبادی، مدیران عامل مراکز توانبخشی غیر دولتی حضور داشتند و پیرامون برنامه های ویژه ورزش برای افراد با هوش میانه تبادل نظر انجام شد.

باغستانی افزود: نمایندگان استان ها نیز ضمن معرفی فعالیت ها، برنامه های خود را تشریح کردند و پیرامون مشکلات و مسائل موجود نیز صحبت شد.

رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه خاطر نشان کرد: این نشست فرصت خوبی بود تا مسئولین از نزدیک در جریان روند پیشرفت ورزش برای افراد با هوش میانه در سراسر کشور مطلع شوند و در نهایت مقرر شد این نشست به صورت سالانه و مستمر برگزار شود تا ارتباطی دائمی با نمایندگان استان ها داشته باشیم.

وی گفت: همچنین مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور، جشنواره های ورزشی و مسابقات انفرادی در قالب یک تقویم سالیانه تدوین و نسبت به برگزاری آنها اقدام شود. از دیگر موارد مورد تصویب در این گردهمایی می توان به، برگزاری همایش علمی به منظور توسعه رشد ورزش ID ، برگزاری دوره های آموزشی خاص برای مربیان، پیگیری دفاع از حقوق ورزشکاران در مجامع بین المللی، توجه ویژه به ورزش افراد دارای معلولیت سندروم داون، اوتیسم با همکاری مراکز غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد و نیز توجه بیشتر به ورزش همگانی افراد دارای معلولیت ذهنی با همکاری سازمانی ذیربط، اشاره کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu