1403/5/8

کد خبر: 137296

1402-12-13 10:15:47

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

اسبقیان: در طول این چهار سال موفقیت های فراموش نشدنی را رقم زدیم

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: در طول این چهارسال موفقیت های مختلفی را بدست آوردیم که هرگز فراموش نخواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: خدارا شکر که با وجود جوسازی های استکبار جهانی، شاهد حضور پرشور و گسترده ملت شریف ایران به ویژه جامعه ورزش کشور روز جمعه در پای صندوق های رای بودیم و خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان همگام با جامعه ورزش در مجموعه شیرودی حضور پیدا کرد و رای خود را در صندوق های رای انداخت. این حضور گسترده نشان داد که مردم انقلابی و ولایتمدار ما تا همیشه پای عهد خود با امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند.

وی ادامه داد: امروز آخرین جلسه شورای مدیران در طول دوران حضور من به عنوان رئیس فدراسیون است. تا آخرین لحظه تلاش کردم تا فعالیت ها و برنامه ها با جدیت تمام پیگیری شود. خداراشاکرم که در طول این چهار سال با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا، توانستیم نتایج درخشانی را در پارالمپیک توکیو، پاراآسیایی جوانان و پاراآسیایی هانگژو و رویدادهای مختلف جهانی رقم بزنیم و موفقیت ها و خاطراتی رقم خورد که هرگز فراموش شدنی نیست.

رئیس فدراسیون گفت: از محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای تمامی حمایت هایی که از مجموعه ورزش جانبازان و توان یابان داشتند تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از تمام همکارانم در فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه، روسای هیئت های استانی، روسای انجمن های ورزشی برای تمام تلاش هایی که در طول این مدت داشتند تشکر و قدردانی می کنم. روزهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دستاوردهای تاریخی را در رویدادهای مهم کسب کردیم. امیدوارم این روند برای ورزش جانبازان وتوان یابان تداوم داشته باشد.

در ادامه جلسه حسین پور نایب رئیس فدراسیون گفت: اقدامات لازم در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در حال انجام است. اردوهای تیم های ملی و همچنین رقابت های لیگ در حال برگزاری است و ملی پوشان وزنه برداری و تیروکمان نیز در امارات برای کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات حضور دارند که امیدوارم دست پر به کشور برگردند.

در پایان، مدیران حاضر در جلسه از اقدامات واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu