1403/5/7

کد خبر: 137392

1403-01-19 16:14:04

در اولین جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده: مشارکت اجتماعی رمز توسعه کمی و کیفی ورزش جانبازان و توان یابان است / تبلور جهش تولید با مشارکت مردم

اولین نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نخستین جلسه شورای مدیران فدراسیون با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، حسین پور سرپرست دبیری، سیدباقری مشاور عالی، نصیری نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به شما و همکارانم در فدراسیون تبریک عرض می کنم. مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیدند و ما می توانیم  با استفاده از مشارکت حامیان مالی، نهادها، سازمان های مختلف و خیرین ورزشی در راستای تولید و توسعه در ورزش جانبازان و توان یابان این شعار را محقق کنیم.

وی ادامه داد: محمود خسروی وفا پدر معنوی این فدراسیون و ورزش جانبازان و توان یابان است و ما تلاش می کنیم به گونه ای عمل کنیم که تفکرات و انگیزه مدیران پیشین همچنان در مجموعه ادامه داشته باشد و باز هم شاهد پیشرفت های ورزش جانبازان و توان‌یابان باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: باید در کنار ورزش قهرمانی و مدال آوری در رویداد های بین المللی، نگاهی به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان و کم توانان ذهنی داشته باشیم تا نشاط، سلامتی و انگیزه را به جامعه هدف منتقل کنیم. امیدوارم که در پایان این چهار سال بتوانیم عملکرد و خاطره خوبی را به یادگار بگذاریم.

در ادامه مدیران حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu