1403/5/7

کد خبر: 137412

1403-01-26 14:54:19

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

عملیاتی شدن شعار جهش تولید با مشارکت مردم در فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان/ تشکیل ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند در دستور کار

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دومین جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، ماندگار فرد و دکتر نصیری نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را تبریک گفت و بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان تمام تلاششان را به کار گرفت و با نتیجه خیلی نزدیک بازی را واگذار کرد. هم ما و هم ورزشکاران باید از این رقابت ها درس لازم را بگیریم تا در آینده تیم های ملی ما در مسابقات بتوانند بهترین نتایج را بدست آورند و امیدوارم که تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان نیز سهمیه پارالمپیک پاریس را بدست آورد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نامیدند و ما هم با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و نیز با جذب مشارکت های اجتماعی، حامیان مالی و خیرین ورزشی در راستای عملیاتی شدن شعار امسال اقدام نماییم. انجمن ها موتور حرکتی فدراسیون هستند و در کنار هم باید زمینه و بستر را برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و استعدادیابی فراهم کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: باید برنامه های فدراسیون را بر اساس دانش فنی با رویکرد آکادمیک اجرایی کنیم. باید با ورزش نشاط و روحیه را به افراد جانبازو توان یاب منتقل کنیم و از این طریق آنها را در جامعه فعال تر نماییم.

در ادامه جسه، مدیران از عملکرد واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

همچنین در این نشست مقرر شد ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند با هماهنگی انجمن های ورزشی مربوطه تشکیل گردد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu