1403/5/7

کد خبر: 137419

1403-01-28 21:13:21

در اولین نشست با مسئولین هیئت های استانی مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده: ایجاد کارگروه‌های استعدادیابی، اقتصادی، تحقیق و توسعه فناوری با مشارکت صاحب نظران و هیئت های استانی

در راستای اهداف و اجرای برنامه های راهبردی فدراسیون، نشست تخصصی مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان با هیئت های استانی به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نشست تخصصی در راستای اهداف و اجرای برنامه های راهبردی فدراسیون با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، دکتر نصیری  ماندگار فرد مدیر امور استان‌ها، نایب رئیس بانوان، سیدباقری مشاور رئیس، گیلانی نژاد مدیر ورزشی و گلشنی مدیر ورزش همگانی فدراسیون با روسا، دبیران و نایب رئیس بانوان هیئت های استانی امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه در محل فدراسیون به صورت وبینار برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در این جلسه ضمن تبریک سال جدید بیان کرد: امیدوارم که امسال، سالی توام با سلامتی و موفقیت بیش از پیش برای ورزش جانبازان و توان یابان به ویژه در پارالمپیک پاریس باشد تا شاهد به ثمر نشستن تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسئولین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، همکارانم در فدراسیون، انجمن های ورزشی، کادر فنی تیم‌های ملی و شما در هیئت های استانی با کسب نتایج درخشان در پاریس و ارتقا جایگاه ورزش کشور در آوردگاه پارالمپیک و همچنین باعث شادی رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران باشیم.

وی ادامه داد: از حسن نظر و اعتماد شما در مجمع انتخاباتی فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم. ما پس از برگزاری مجمع، کار را با رای اعتماد شما آغاز کردیم و با توکل به خداوند متعال، تلاش مضاعف و تجربه، اهداف فدراسیون را در طول این دوره پیش خواهیم برد. برنامه راهبردی 4 ساله فدراسیون در مجمع ارائه گردید که اجرای آن نیاز به اقدامات عملیاتی در سطوح مختلف دارد.

رئیس فدراسیون افزود: امروز ما شاهد جامعه بزرگ جانبازان، توان یابان و افراد کم توان ذهنی هستیم باید با برنامه ریزی با محوریت ورزشی برای سلامت آنها تلاش کنیم و با توسعه ورزش همگانی و کشف استعدادها، قهرمانان تازه ای را به دنیای ورزش پارالمپیک معرفی نماییم.

دکتر کوهپایه زاده عنوان کرد: ما باید همزمان با برنامه ریزی و مدیریت ورزشی با استفاده از ظرفیت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرصت های قانونی مجلس شورای اسلامی فضا را برای توسعه و رشد ورزش جانبازان و توان یابان در سطح کشور مهیا کنیم.

وی با اشاره به دیدار با رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از اهداف فدراسیون آماده سازی زیر ساخت ها و سالن های ورزشی در استان های مختلف است که در این مسیر می توان با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیران ورزش جانبازان و توان یابان در استانشان این مهم را عملیاتی کنیم.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیدند. بزرگترین تولید ما، ایجاد سلامت در بین افراد جانباز و توان یاب و سپس حرکت به سمت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است. همچنین در بخش مشارکت مردمی و در راستای جذب حامیان مالی و بهره گیری از حضور خیرین ورزشی، نشست هایی را با فدراسیون های ورزشی دیگر آغاز کردیم تا بتوانیم ورزش این حوزه را به حامیان آنها معرفی کنیم. همچنین در این زمینه تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی به ویژه شبکه ورزش سیما، ورزش جانبازان و توان یابان و اقدامات صورت گرفته در استان ها را به جامعه نشان دهیم تا فضا را برای اجرایی شدن اهداف برنامه ها فراهم شود. باید با ایجاد سلامتی، توسعه ورزش قهرمانی، توسعه فضای فیزیکی، ارتقا آموزش علمی، مشارکت اجتماعی و مردمی شعار سال را عملیاتی کنیم. 

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش بیان کرد: باید با برگزاری دوره های آموزشی داوری، مربیگری و کلاسبندی افراد متخصص را وارد ورزش جانبازان و توان یابان کنیم و با بهره گیری از این نیروها به پیشرفت ورزش جانبازان و توان یابان کمک کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: ایجاد کارگروه‌های استعدادیابی، اقتصادی، تحقیق و توسعه فناوری از دیگر اهداف مهمی است که به طور حتم با مشارکت صاحب نظران و هیئت های استانی در این دوره اجرایی خواهد شد.

در ادامه جلسه سید باقری مشاور رئیس و دکتر نصیری نایب رئیس بانوان در خصوص برنامه استعدادیابی و بررسی الگوهای موفق، اعتبارات تخصیص یافته و روند اجرای برنامه های مربوط به استعدادیابی ورزش بانوان مطالبی را مطرح کردند.

همچنین محمدپور دبیر انجمن بولینگ روی چمن جانبازان و توان یابان به معرفی این رشته به هیئت های استانی پرداخت و نکاتی را عنوان کرد.

در این جلسه، مسئولین هیئت های استانی حاضر در جلسه به بیان نکاتی در خصوص موارد مطرح شده در این نشست و همچنین برنامه های هیئت های خود پرداختند.

در پایان مقرر شد نشست‌های مسئولین فدراسیون با هیئت های استانی به صورت برنامه ریزی شده ادامه یابد.

عکاس: رضا جوشقانی

 

 

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu