1403/5/7

کد خبر: 137422

1403-01-30 15:19:55

حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از ورزش جانبازان و توان یابان

در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه ترویج و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان دکتر کوهپایه زاده با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، به منظور اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حمایت از ورزش جانبازان و توانیابان به لحاظ توسعه زیر ساخت‌ها، تجهیزات و امکانات در بخش قهرمانی و همگانی در سطح ملی، صبح امروز پنجشنبه سی ام فروردین ماه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان مطالبی عنوان و مقرر شد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم دبیری ستاد مصوبه برای رئیس فدراسیون صادر شود و همچنین برای اجرای مصوبه با هماهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی شیوه نامه ای تنظیم گردد.

همچنین مقرر شد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مجموعه فدراسیون و تیم‌های ملی جانبازان و توان یابان اعزامی به پارالمپیک پاریس و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک بازدید داشته باشند.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون از برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرد و گفت: به طور حتم در آینده بیش از پیش شاهد حمایت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ورزش جانبازان و توان یابان و اجرایی شدن مصوبه برای توسعه ورزش این حوزه خواهیم بود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu