1403/5/7

کد خبر: 137491

1403-02-20 11:10:45

نشست تخصصی دکتر کوهپایه زاده با معاون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای اجرایی شدن مصوبه حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با دکتر شکرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دومین جلسه اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون و دکتر شکرانی معاون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. 

در این نشست شکرانی نسبت به اجرایی شدن مصوبه ابراز علاقه کرد و گفت: دبیرخانه مصوبه باید با حمایت بیشتری نسبت به گذشته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تدوین شیوه‌نامه مشترکی با فدراسیون فعالیتش را ادامه دهد. 

در این نشست همچنین مطرح شد که شیوه نامه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به گونه ای تدوین شود که دستگاه‌های اجرایی از وظایف و تکالیف خود مطلع گردند.

در این جلسه رئیس فدراسیون در جهت افزایش همکاری‌ها و ارتباط فعال و موثرتر فدراسیون با شورای عالی انقلاب فرهنگی از دبیر و مدیران شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرای مصوبه دعوت کرد تا به عنوان عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون همکاری داشته باشند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu