1403/5/7

کد خبر: 137523

1403-02-30 07:16:44

در راستای تعامل بیشتر با رسانه ملی؛

حمایت کامل بخش خبر صدا و سیما از ورزش‌های جانبازان و توان یابان

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با دلپسند سردبیر سرویس ورزشی خبرگزاری صداوسیما دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر کوهپایه زاده رئیس و حاصلی مشاور فدراسیون در راستای تعامل هرچه بیشتر با رسانه ملی، با مرتضی دلپسند سردبیر سرویس ورزشی خبرگزاری صداوسیما دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمانه دکتر کوهپایه زاده ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی خبرگزاری رسانه ملی از انعکاس اخبار و وقایع ورزش جانبازان و توان یابان، تخصیص فرصت های بیشتری برای انعکاس فعالیت‌های این فدراسیون را در دوبخش همگانی و قهرمانی و در سطوح هیئت‌های استانی و انجمن های ورزشی خواستار شدند.

همچنین رئیس فدراسیون بهره مندی از ظرفیت خبرگزاری صداوسیما در راستای آشنایی جامعه با ورزش جانبازان و توان یابان را فرصت ارزشمندی دانستند و خاطر نشان کردند: حضور خبرنگاران صداوسیما در برنامه‌ها و مسابقات این فدراسیون باعث می شود تا هم حامیان مالی انگیزه لازم را برای حمایت از ورزش جانبازان و توان یابان بدست آورند و هم جامعه هدف با ورزش این حوزه آشنا شود.

در این دیدار دلپسند سردبیر سرویس ورزشی خبرگزاری صداوسیما ضمن استقبال از افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون بیان کرد: باتوجه به وجود رشته‌های مختلف در این فدراسیون، بیشترین آمار اخبار منعکس شده به حوزه ورزش جانبازان و توان یابان اختصاص داده شده است و این ظرفیت در مجموعه ما وجود دارد که حمایت کامل را از اخبار، مسابقات و برنامه‌های فدراسیون داشته باشیم و به شناخت جامعه از ورزش این حوزه کمک کنیم و هر زمان که لازم باشد خبرنگاران صداوسیما در کنار ورزش جانبازان و توان یابان خواهند بود.

 در پایان رئیس فدراسیون بعد از نشست، از میزهای خبر ورزشی بازدید داشتند و از نزدیک در جریان تلاش‌های ارزشمند خبرنگاران قرار گرفتند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu