1403/5/7

کد خبر: 137527

1403-02-31 09:03:10

دویستمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان تشکیل شد

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دویستمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور رئیس و اعضا برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) بیان کرد: در این مدت جلسات و دیدار های مختلفی با مسئولین داشتیم تا بتوانیم به توسعه ورزش جانبازان و توان یابان و افراد کم توان ذهنی کمک کنیم. خوشبختانه شاهد استقبال مسئولین در این زمینه بودیم و حتی مدیران رسانه ملی نیز برای انعکاس هر چه بهتر فعالیت ها و مسابقات این فدراسیون بیش از گذشته اعلام آمادگی کردند.

رئیس فدراسیون گفت: درگذشت پهلوان زنده یاد رشید مسجدی را به جامعه ورزش به ویژه تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان تسلیت عرض می کنم. متاسفانه بیماری سرطان باعث شد تا ما این ملی پوش ارزنده کشورمان را از دست بدهیم که بسیار ناراحت کننده است و امیدوارم که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم. ما باید استعدادهای را شناسایی و حفظ کنیم و در این راستا باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

در ادامه این جلسه حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون گزارشی درباره اردوهای برگزار شده، مسابقات قهرمانی کشور شنا، تیروکمان و عملکرد تیم ملی تیراندازی در جام جهانی کره جنوبی مطالبی را عنوان کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص بازنگری چارت تشکیلاتی فدراسیون مطالبی از سوی اعضای حاضر در نشست مطرح شد و مقرر گردید جلسه آینده در خصوص این چارت تصمیم گیری نهایی انجام شود.

 

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu