1403/5/7

کد خبر: 137548

1403-03-07 08:48:40

تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی دوپینگ برای ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به پارالمپیک در جلسه مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه ششم خرداد ماه برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: شهادت دکتر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان و هیئت همراهشان را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران عزیز اسلامی و شما همکاران این مجموعه تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان رحمت الهی برای این عزیزان و آرزوی سلامتی برای مسئولین و مردم کشورمان و صبر برای خانواده های داغدارشان خواستارم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با تشکیل کارگروه بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسیر را برای توسعه ورزش جانبازان و توان یابان مهیا کنیم. سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران طی نامه ای به ادارات استان های خود اعلام کرد تا همکاری لازم را با ورزش جانبازان و توان یابان داشته باشند و ما هم می بایست در این زمینه همراهی لازم را در سطح استان های خود داشته باشیم.

دکتر کوهپایه زاده گفت: ما به دنبال برگزاری جشنواره های استعدادیابی هستیم و تمام تلاش و هدفمان توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و ورزش بانوان در سطح ملی است تا جوانان مستعد را شناسایی و پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسالان ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر سعیدی در خصوص معاینات ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس و مبحث دوپینگ و برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران و کادر فنی نکاتی را بیان کرد. همچنین دکتر زرگران درباره کلاسبندی پزشکی ورزشکاران که اخیرا در هیئت استان بوشهر صورت گرفته بود مطالبی را عنوان کرد.

در پایان، مدیران حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu