1403/5/7

کد خبر: 137555

1403-03-09 14:46:50

برگزاری جلسه کمیسیون مربیان با مسئولین فدراسیون

نشست کمیسیون مربیان با مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه کمیسیون مربیان با مسئولین فدراسیون امروز چهارشنبه نهم خرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه مربیان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. اهمیت استعدادیابی، عدم اعزام مربیان در رشته های انفرادی در رویدادهای بزرگی مانند پارالمپیک و جهانی، استفاده از مربیان دارای کارت مربیگری فدراسیون در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور از موارد مطرح شده در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون بود.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: حفظ و حمایت از جایگاه مربیان و توجه به توانمندی های آنها بسیار دارای اهمیت است و در مجموعه فدراسیون سعی می کنیم که این موارد حفظ شود و بتوانیم از حضور مربیان حرفه ای بهره لازم را ببریم.

وی با تاکید بر اهمیت کمیسیون مربیان عنوان کرد: موفقیت های ورزشکاران به دلیل تلاش های مربیان است. شما می بایست با برگزاری جلسات متعدد در این کمیسیون آئین نامه انتخاب کادر فنی برای تیم های ملی، برگزاری دوره های ارتقا و آموزش مربیگری را مشخص نمایید.

رئیس فدراسیون گفت: تلاش می کنیم برای افزایش تعامل و همکاری جلساتی را با حضور اعضای هر سه کمیسیون برگزار نماییم. من از جنس ورزش هستم و با کار مربیان آشنایی دارم. این جلسات فرصت مناسبی است که مشکلات را مطرح کنیم و به دنبال راه حل برای آن باشیم تا در رویدادهای بین المللی ورزشکاران و کادر فنی ما با مشکل مواجه نشوند و شاهد تدوام موفقیت های ملی پوشان مان باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu