1403/5/6

کد خبر: 137696

1403-05-02 22:05:47

برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی و بازاریابی فدراسیون

نشست کارگروه اقتصادی و بازاریابی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه کارگروه اقتصادی و بازاریابی فدراسیون با حضور دکتر کوهپایه زاده، حسین پور، رضایی، قنبری، ایزدی و عزیزی اعضای کارگروه با رویکرد بررسی ظرفیت های موجود در حوزه اقتصاد و جذب حامیان مالی امروز سه شنبه دوم مرداد ماه تشکیل شد که در این جلسه با بهره گیری از همفکری و خرد جمعی، راهکارهایی در این راستا پیشنهاد شد. 

در این نشست مقرر گردید، بخش مسئولیت های اجتماعی در نهادها و سازمان ها در بخش دولتی، خصوصی، نهادهای عمومی غیردولتی را فعال شود و همچنین برای بدرقه تیم‌های ملی فدراسیون به بازی های پارالمپیک پاریس، مراسمی با حضور مسئولین هیئت های استانی، خیرین ورزشی، حامیان مالی استان‌ها و فدراسیون، چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و خیرین سلامت و مدرسه ساز برگزار شود.

از دیگر مصوبات جلسه، برنامه ریزی با هدف جذب سرمایه گذاری با منابع مالی پایدار برای فدراسیون صورت بود که از جمله می توان به پیش بینی زمین برای راه‌اندازی فعالیت‌های مولد انرژی با تامین بودجه از طريق حامیان مالی اشاره کرد که از این مسیر منابع مالی پایدار را برای فدراسیون و هیئت های استانی طراحی شود که البته پس از به نتیجه رسیدن پروژه‌ها توضیحات کاملتری بیان خواهد شد.

همچنین مقرر شد از افرادی که در سطح استان‌ها دارای تجربیات موفق در زمینه تامین منابع و امکانات و بهره گیری از فرصت‌های قانونی هستند دعوت صورت گیرد. همچنین از طریق بهره گیری از حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امکاناتی که آنها در سطح استان‌ها می توانند از محل های امکانات دولتی و خصوصی و صنایع تامین کنند در راستای گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استان‌ها گام های مهمی برداشته شود.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu