1403/5/15

کد خبر: 14521

1400-10-11 13:25:24

گلشنی: تعداد تیم ها رشد ۵۰ درصدی داشته است

معاونت ورزش های همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: تعداد تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

محمدرضا گلشنی، معاونت ورزش های همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی این فدراسیون درباره مسابقات فوتبال روی میز بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی فوتبال روی میز با حضور ۳۲ تیم از ۳۱ استان کشور در روزهای ۲۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود. در این دوره از رقابت ها در هر تیم ۲ ورزشکار در کلاس نشسته حضور دارند.

وی ادامه داد: تیم ها روز ۱۹ بهمن ماه وارد محل مسابقات می شوند و در همان روز جلسه فنی با حضور سرپرستان برگزار می شود و تیم ها از روز شنبه ۲۰ بهمن ماه رقابت خود را آغاز می کنند. روز ۲۲ بهمن ماه ضمن برگزاری مراسم اختتامیه، ورزشکاران در راهپیمایی نیز شرکت خواهند کرد.

سرپرست مسابقات فوتبال روی میز عنوان کرد: سال گذشته این رقابت ها با حضور ۲۲ تیم انجام شد اما امسال تعداد تیم ها به ۳۲ عدد افزایش یافته است که این نشان از استقبال خیلی خوب و رشد ۵۰ درصدی این رشته دارد و در این دوره از مسابقات ۶۴ ورزشکار آقا به صورت انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu