1403/5/15

کد خبر: 14563

1400-10-11 13:25:24

در روز اول رقابت‌های صحرانوردی ابوالفضل خطیبی به عنوان قهرمانی دست یافت

اولین دوره مسابقات صحرانوردی کاپ آسیا در پیست امام زاده هاشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ به مناسب گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین دوره مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور تیم‌های ملی ایران و قزاقستان و نیز تیم‌های استان زنجان و استان تهران در ماده‌های کم‌بینایان و نابینایان، نشسته، ایستاده در دو بخش مردان و زنان در پیست امام زاده هاشم آبعلی برگزار شد.

 

در بخش کم‌بینایان و نابینایان و مسافت دو و نیم کیلومتر، الهه قلی فلاح با زمان ۲۶ دقیقه و ۴۱ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه اول شد.

در بخش نشسته ۵ کیلومتر، یوری برزین از قزاقستان با زمان ۲۹ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه اول شد و حسن میرزا حسینی از ایران با زمان ۵۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه دوم شد.

در بخش ایستاده ۵ کیلومتر، ابوالفضل خطیبی از ایران با زمان ۲۰ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد‌. ولادیمیر استامسبو از قزاقستان با زمان ۲۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفت. علی پوف نورلان از قزاقستان با زمان ۲۳ دقیقه و ۵ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه سوم شد. در این بخش مرتضی محمدی از استان زنجان با زمان ۳۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت و امیر سهرابی از استان زنجان با زمان ۳۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۶ صدم ثانیه پنجم شد. پیمان صالحی از همین استان با زمان ۳۷ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه در رده ششم این ماده قرار گرفت و امین امانی نژاد از استان تهران با زمان ۴۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۴ صدم ثانیه هفتم شد.

گفتنی است مرحله دوم مسابقات و مراسم اختتامیه و اهدا مدال امروز جمعه ۱۹ بهمن ماه در پیست امام‌زاده هاشم برگزار می شود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu