1403/5/15

کد خبر: 14681

1400-10-11 13:25:24

تیم‌های فینالیست مشخص شدند

دومین دوره رقابت‌های فوتبال روی میز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و امروز عصر، تیم های راه یافته به فینال مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ دومین دوره رقابت های کشوری فوتبال روی میز در ۲ ماده دوبل و انفرادی از روز گذشته شنبه ۲۰ بهمن در محل فدراسیون آغاز شد و با پایان مرحله مقدماتی تیم های راه یافته به فینال مشخص شدند.

رقابت در ماده دوبل با حضور ۲۳ استان ابتدا در چهار گروه به صورت دوره ای انجام گردید و در پایان تیم های تهران الف، تهران ب، زنجان، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد، فارس کردستان و کرمانشاه به مرحله دو حذفی راه یافتند و در پایان این مرحله تیم های فارس و کهکیلویه و بویر احمد راهی مرحله فینال شدند و تیم های زنجان و کردستان به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

در ماده انفرادی نیز ابتدا ۴۶ ورزشکار در ۸ گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند و ۱۶ نفر به مرحله دو حذفی راه یافتند. در پایان حمید مقدم از استان زنجان و حسین شهبازی از چهارمحال‌وبختیاری راهی فینال شدند و محسن الله دادی از کرمانشاه و مرتضی دشتی از استان البرز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

حدادی درباره این مسابقات بیان کرد: نسبت به سال گذشته تعداد تیم ها افزایش یافته است و از نظر کیفیتی ارتقا زیادی در عملکرد ورزشکاران مشهود بود و تمام تیم ها از مدعیان رسیدن به فینال بودند.

وی ادامه داد: اینکه رقابت‌های امسال حکم انتخابی تیم ملی را داشت باعث شد تا ورزشکاران تلاش زیادی را در زمان مسابقات داشته باشند.

گفتنی است رقابت‌های فینال فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ در محل فدراسیون برگزار می شود و پس از اهدا مدال و برگزاری مراسم اختتامیه ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu