1403/5/15

کد خبر: 15077

1400-10-11 13:25:24

آشوری: حضور بازیکنان تیم ملی در لیگ دسته یک جذابیت رقابت ها را افزایش داد

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: حضور بازیکنان تیم ملی و با تجربه در لیگ دسته یک باعث شد شاهد رقابت نزدیک و جذابی بین تیم ها باشیم.

مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: حضور بازیکنان تیم ملی و لیگ برتری و با تجربه در تیم های حاضر در لیگ دسته یک باعث شد تا در این دوره شاهد رقابت نزدیک و جذابی بین تیم ها باشیم. تیم ها با آمادگی بسیار بالایی شرکت کرده بودند و حضور حامیان مالی خوب باعث شد تا تیم های جدیدی در این لیگ حضور پیدا کنند و بازی خوبی را ارائه دهند.

وی ادامه داد: میزبانی شهر مشهد بسیار خوب بود و تمام امکاناتی که برای برگزاری رقابت ها ارائه شده بود در حد استاندارد بود و این موضوع به برگزاری بهتر این دوره لیگ کمک زیادی کرد.

آشوری در مورد صعود تیم های برتر دسته یک به لیگ برتر گفت: به طور حتم دو تیم اول به لیگ برتر صعود کردند اما اگر بتوانیم لیگ برتر را سال آینده با ۸ تیم برگزار کنیم و تیم سوم دسته یک هم شرایط احراز فنی را داشته باشد ۳ تیم اول لیگ دسته یک امسال در لیگ برتر سال ۹۸ حضور خواهند داشت.

او در مورد کیفیت تیم های حاضر در این دوره نسبت به دوره قبل عنوان کرد: تعداد تیم ها بیشتر شده است و همچنین کیفیت و شرایط آنها بهتر از دوره قبل بود. در این دوره تیم های ناشناخته مانند مس شهر بابک کرمان عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu