1403/5/15

کد خبر: 15387

1400-10-11 13:25:24

به دنبال برگزاری مسابقات جام حذفی هستیم

مهدی آشوری گفت: به دنبال برگزاری مسابقات جام حذفی والیبال نشسته در ابتدای سال آینده هستیم.

مهدی آشوری، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: رقابت های لیگ برتر و دسته یک سال ۹۷ والیبال نشسته به پایان رسید و تیم های برتر هر گروه مشخص شدند و اکنون در تلاش هستیم با برنامه ریزی مناسب، برگزاری رقابت های جام حذفی را از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در مسابقات جام حذفی از هر استان یک تیم شرکت می کند و پس از آن که تعداد تیم ها مشخص شد برنامه رقابت ها را به صورت حذفی تنظیم می کنیم تا در نهایت ۴ تیم برتر کشور مشخص شوند.

آشوری در مورد زمان برگزاری جام حذفی و مسابقات سال آینده لیگ برتر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تصمیم داریم در نیمه اول سال جام حذفی و در نیمه دوم سال مسابقات لیگ برتر و دسته یک را برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته مردان در مورد مسابقات لیگ برتر سال آینده افزود: ۳ تیم اول لیگ دسته یک سال ۹۷ راهی مسابقات لیگ برتر سال آینده شدند و تلاش می کنیم که مسابقات لیگ برتر با حضور ۸ تیم پیگیری شود.

وی عنوان کرد: در لیگ برتر امسال شاهد حضور جوانان در تیم های مختلف بودیم که این نشان می دهد که هیئت ها و تیم ها دید جوانگرایی هم دارند و در همین رقابت ها عملکرد برخی از بازیکنان جوان ما به قدری خوب بود که می توان به پشتوانه تیم ملی امیدوار بود.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته مردان در پایان گفت: حضور ملی پوشان در تیم های مختلف لیگ برتر باعث شد تا شاهد رقابت های خوبی از سوی تمام تیم ها در لیگ برتر باشیم و سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا باشد و امیدوارم این روند در مسابقات سال بعد هم ادامه داشته باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu