1403/5/7

کد خبر: 1818

1400-10-11 13:25:24

تیم مردان ایران در سالهای اخیرپیشرفت خوبی داشته و از قدرتمند ترین تیم های این مسابقات است

دان پریمن، دبیر کل بسکتبال با ویلچر منطقه آسیا و اقیانوسیه، در حاشیه برگزاری رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

پریمن در خصوص حضور ایران در این مسابقات اظهار داشت: تیم مردان ایران در چهار سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و در این مسابقات نیز از قدرتمندترین تیم های حاضر به شمار می رود و آنچه در ترکیب این تیم جلب توجه می کند حضور بازیکنان جوان و جدید در ترکیب تیم است.

وی گفت: آنچه در ایران در خصوص بسکتبال با ویلچر صورت گرفته طبق روالی درست انجام شده و حضور تیم جوانان زیر ۲۲سال در مسابقات قهرمانی جهان و حضور بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نشان از فعال بودن این رشته در کشور شما دارد.

دبیر کل منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل استرالیا و ژاپن که در سطح بالایی قرار دارند، سالهاست که در این رشته فعال هستند و ایران نیز باید در بخش بانوان فعالیت خود را بیشتر کند تا به سطح این تیم ها برسد.

پریمن افزود: علاوه بر حضور تیم های ملی ایران، حضور داوران ایرانی در دوره داوری برایم جالب بود و تحت تاثیر عملکرد حرفه ای و روحیه ی همکاری آنها با هم قرار گرفتم. به ویژه اینکه در میان این داوران یک خانم نیز حضور داشت و امیدواریم در آینده شاهد حضور داوران بیشتری از ایران باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu