1403/5/7

کد خبر: 1960

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان جوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی هستند/ پر تعدادتر از دوره های پیشین به بازی های پاراآسیایی اعزام می شویم

مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین در پایان اولین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دارای معلولیت برای آمادگی بازی های پاراآسیایی امارات، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص نحوه انتخاب ورزشکاران به این اردو گفت: نفراتی که از رقابت های استعدادیابی مهر رضوی، قهرمانی کشور و لیگ های باشگاهی انتخاب شده بودند در یک دوره مسابقه انتخابی شرکت کردند و از میان ۱۸ نفر، در نهایت ۸ نفر به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد:  کلاس ورزشکاران به گونه ای انتخاب شده که در مسابقات علاوه بر رقابت های انفرادی، در بخش تیمی نیز شانس مدال داشته باشیم و بتوانیم حداکثر مدال ها را کسب کنیم.

آرمندنیا افزود: به نسبت دو دوره ی پیشین بازی های پاراآسیایی جوانان، با تعداد نفرات بیشتری به این مسابقات اعزام می شویم و جا دارد از اعتماد کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین تشکر کنم.

رئیس انجمن تنیس روی میز تصریح کرد: سن ملی پوشان به گونه ای است که می توانند در دوره های بعدی بازی های پاراآسیایی هم حضور داشته باشند و علاوه بر آن تعدادی از آنها نیز می توانند در آینده ای نزدیک به عنوان ملی پوش در خدمت تیم بزرگسالان باشند و به عنوان پشتوانه ای برای آتیه ی تیم ملی نیز محسوب می شوند.

وی در پایان گفت: بعد از این اردو، یک مرحله دیگر نیز اردوی آمادگی خواهیم داشت که متصل به اعزام است و با توجه به نکاتی که به ورزشکاران گفته شده، تمرینات خود را در این فاصله ادامه می دهند و امیدواریم حضور قدرتمندی در بازی های پاراآسیایی امارات داشته باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu