1403/5/7

کد خبر: 2191

1400-10-11 13:25:24

بهرامی: تربیت مدرسان دو و میدانی اقدام مهمی در توسعه آموزش این رشته است

دکتر مصطفی بهرامی، مدرس اولین دوره تربیت مدرسی دو و میدانی جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری این دوره گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی گفت: دوره مدرسی با دوره مربی گری متفاوت است. در دوره مدرسی افراد از فیلترهای مشخصی عبور می کنند چون قرار است در آینده به عنوان مدرس دوره های آموزشی مربی گری فعال شوند.

بهرامی خاطر نشان کرد: افرادی که در این دوره حضور یافتند می بایست حداقل دارای مدرک درجه ۲ مربی گری و مدرک کارشناسی در رشته تربیت بدنی باشند که خوشبختانه از ۹ نفری که در اولین دوره حضور دارند، ۳ نفر دانشجوی دکترا، ۳ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳ نفر دانشجوی کارشناسی در رشته تربیت بدنی هستند و ۵ نفر از آنها نیز در رده های مختلف با تیم های ملی جانبازان و معلولین به عنوان مربی همکاری داشته اند.

مدرس دوره تربیت مدرس دو ومیدانی افزود: برگزاری این دوره ها کمک می کند تا تمرکز آموزشی از تهران برداشته شود و افراد صرفا منتظر برگزاری دوره های مربی گری در تهران نباشند و مدرسینی که موفق به کسب مدرک این دوره شوند می توانند در استان های محل سکونت خود نسبت به تربیت مربیان اقدام کنند و با این روش نفرات بیشتری هم فرصت و امکان حضور در دوره های آموزشی را پیدا می کنند.

وی گفت: آموزش مهم ترین مبحث هر سازمان است و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری شود، نتایج بهتری هم در آینده کسب می کنیم. به ویژه در رشته ی دو ومیدانی که از مدال آورترین و مهم ترین رشته های پارالمپیکی است.

بهرامی تصریح کرد: این دوره به مدت سه روز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود و پس از آن شرکت کنندگان در آزمون شرکت می کنند و نفراتی که در آزمون موفق باشند می بایست نسبت به ارائه پروپوزال در شاخه هایی که تخصص دارند اقدام کنند و  در اردوهای تیم ملی به عنوان کارآموز در کنار مربیان با سابقه تیم ملی و ورزشکاران باشند تا  به صورت عملی نیز تجربیات مورد نیاز را کسب کنند و پس از آن می توانند به عنوان مدرس رسمی فدراسیون فعالیت کنند.

اولین دوره مدرسی دوومیدانی جانبازان و معلولین از امروز، ۱۵ آبان ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز شده است و تا ۱۷ آبان ماه در جریان خواهد بود.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu