1403/5/7

کد خبر: 2275

1400-10-11 13:25:24

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا پس از رقابت های قهرمانی کشور

مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان تا پایان هفته خبر داد.

وی در این خصوص گفت: رقابت های قهرمانی کشور قایقرانی جانبازان و معلولین در بخش آقایان با همکاری فدراسیون قایقرانی روز پنج شنبه، ۲۵ آبان ماه برگزار می شود و فرصت خوبی است تا ملی پوشان در کنار سایر ورزشکاران حاضر در رقابت های قهرمانی کشور، در یک رویداد رسمی حضور یابند و پس از بررسی شرایط، نفراتی که بتوانند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند، به عنوان ملی پوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

مهدوی نیا خاطر نشان کرد: ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده هستیم. این مسابقات آذر ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می شود و هدف از حضور در آن حفظ و ارتقا جایگاه پیشین و نیز بهبود وضعیت نمایندگان کشورمان در جدول رنکینگ جهانی است.

سرمربی تیم ملی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بالایی برخودار است و بسیاری از قایقرانان خوب دنیا که آسیایی نیز هستند، در آن حضور دارند، از این رو شرکت در این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: رقابت های قهرمانی کشور فرصتی ایجاد می کند تا اگر احیانا قایقرانی هست که استعداد خوبی دارد و هنوز به تیم ملی معرفی نشده، توانمندی خود را نشان دهد و از این رو در مسابقات پیش رو نیز اگر چنین افرادی شناسایی شوند و حائز شرایط مورد نظر کادر فنی باشند، به تیم ملی دعوت خواهند شد.

رقابت های قهرمانی آسیا طی روزهای ۴ و ۵ آذر ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و نمایندگان کشورمان اول آذر ماه تهران را برای حضور در این مسابقات ترک می کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu