1403/5/7

کد خبر: 2318

1400-10-11 13:25:24

کمیسیونی تخصصی در زمینه تجهیزات ورزشی در فدراسیون آغاز به کار کرد

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با تکیه بر ظرفیت داخلی و در راستای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگرانی که اقدام به تولید تجهیزات ورزشی در داخل کشور نموده اند، کمیسیونی تخصصی را ایجاد کرده است.

وظیفه این کمیسیون در درجه اول نیاز سنجی تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولین بر اساس اولویت رشته ها است و پس از آن که اولویت رشته ها بر اساس فراگیری، مدال آوری و سایر عوامل مورد نظر تعیین شد، مذاکره با تولید کنندگان داخلی این اقلام ورزشی صورت می گیرد.

پس از مذاکرات، نمونه های ساخته شده توسط تولید کنندگان، دریافت و از نظر کیفی و فنی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت تایید از سوی کارشناسان این کمیسیون، در تیراژ بالا سفارش داده شوند.

در اولین گام، این کمیسیون رشته ی دوومیدانی را به عنوان مدال آورترین رشته و نیز پر تعداد ترین از نظر ورزشکاران سراسر کشور، در اولویت قرار داد و نمونه هایی از دیسک های تولید شده توسط تولید کنندگان داخلی دریافت شد که توسط کارشناسان در دست بررسی های فنی و کیفی است و در صورت تایید، سفارش داده می شود.

در اقدام بعدی، تحقیقات این کمیسیون پیرامون تولید صندلی های پرتاب و نیز وزنه که از وسایل مهم و مورد نیاز در رشته ی دو ومیدانی به شمار می رود، آغاز شده و در حال پیگیری است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu