1403/5/7

کد خبر: 2435

1400-10-11 13:25:24

گردهمایی نواب رئیس بانوان هیات های استانی سراسر کشور به میزبانی جزیره قشم برگزار می شود

بتول مشرف جوادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از برگزاری گردهمایی نواب رئیس بانوان هیات های سراسر کشور به میزبانی جزیره قشم خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: این گردهمایی با حضور کلیه ی نواب رئیس بانوان هیات های جانبازان و معلولین سراسر کشور به میزبانی جزیره قشم برگزار می شود و در این نشست ضمن ارائه دستاوردهای ورزش بانوان جانباز و معلول به ویژه در شش ماهه ی اول سال جاری، سیاست ها و چشم انداز فدراسیون در خصوص رقابت های پیش رو به خصوص بازی های پاراآسیایی جاکارتا، به اطلاع خواهد رسید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون افزود: بانوان سهم عمده ای در موفقیت های ورزش جانبازان و معلولین طی سالهای اخیر داشته اند و می بایست از این پس نیز با تقویت حضور بانوان در رشته های مختلف و فراهم آوردن زمینه مدال آوری در رویدادهای برون مرزی، به ارتقا جایگاه کشورمان در مسابقات پیش رو کمک کرد.

مشرف جوادی تصریح کرد: این گردهمایی فرصت خوبی است تا از نزدیک پیرامون مسائل و مشکلات ورزش بانوان در هیات های استانی گفتگو و راهکارهای مورد نظر در خصوص توسعه ورزش بانوان و نیز ورزش همگانی ارائه شود.

وی گفت: دکتر پروین کرم لو، مدیر کل دفتر هماهنگی ورزش بانوان از وزارت ورزش و جوانان مهمان ویژه این گردهمایی است و مسئولین هیات هرمزگان نیز در این نشست حضور دارند .

گردهمایی یک روزه ی نواب رئیس بانوان هیات های استانی سراسر کشور ۲۹ آبان ماه به میزبانی جزیره ی قشم برگزار خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu