1403/5/7

کد خبر: 2476

1400-10-11 13:25:24

پژمان: آرزوهای ما باید متناسب با تلاشهای ما باشد/ اردوی تیم ملی محک خوبی برای ملی پوشان بود

رضا پژمان، ملی پوش جوان تیم ملی، علاوه بر آنکه شناگر خوبی است، در مدرسه استعدادهای درخشان نیز تحصیل می کند و توانسته هم در زمینه ورزش و هم در تحصیل بدرخشد.

رضا ۱۳ سال دارد و اهل کرج است. او در خصوص فعالیتش در رشته شنا می گوید: از سن ۸ سالگی وارد شنا شدم و البته پیش از آن به توصیه ی پزشکان وارد ورزش شده بودم و در والیبال نشسته فعالیت می کردم. بعد از مدتی متوجه شدم این رشته متناسب با شرایط فیزیکی من نیست و شنا را برای ادامه انتخاب کردم.

پژمان افزود: بعد از ورود به شنا زیر نظر اولین مربی ام آقای چگینی تمریناتم را آغاز کردم و بعد از آن نیز آقای حسینی مربی ام بود. در حال حاضر هر هفته شش جلسه ی یک ساعت و نیمه تمرین می کنم و در کنار آن سایر فعالیت هایم نیز برقرار است.

این ملی پوش جوان خاطر نشان کرد: این تمرینات هر روزه نه تنها من را خسته نمی کند بلکه مثل یک جلسه ی ریکاوری است تا خستگی روز را از تن بدر کنم و با وجود اینکه درسهایم هر سال بیشتر می شود اما تلاش کرده ام با برنامه ریزی هم به درسهایم برسم و هم تمریناتم را مداوم پیگیری کنم.

وی گفت: از سال ۹۳ در مسابقات داخلی مدال های طلا، نقره و برنز زیادی گرفتم و برای اولین بار است که به اردوی تیم ملی دعوت می شوم. این اردو فرصت بسیار خوبی بود تا شرایط خودمان را محک بزنیم و اینکه تمرینات در چارچوب مشخص و اصولی برگزار شد بسیار موثر بود.

پژمان اضافه کرد: در تمام سالهایی که ورزش می کنم خانواده ام از من حمایت کردند و شرایط را برای ادامه مسیر فراهم نمودند و از پدر و مادرم تشکر می کنم. مربیان خوبم نیز در این ایام با من همراهی زیادی داشتند و از آنها و نیز مربیان عزیزم در تیم ملی سپاسگزارم که با دلسوزی برای پیشرفتم تلاش کردند.

عضو جوان تیم ملی در پایان اظهار داشت: من هم دوست دارم مثل همه ی ورزشکاران به بهترین جایگاه ها برسم اما باید توجه داشت که آرزوهای هر کس بسته به میزان تلاش اوست و نمی شود آرزوهای بزرگ داشت و برایش تلاش نکرد. در پایان هم از همه ی نوجوانان و جوانان کشورم چه معلول و چه غیر معلول دعوت می کنم که با توجه به  علاقه ی خود در یکی از رشته های ورزشی فعال شوند و با ورزش اراده شان را تقویت کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu