1403/5/7

کد خبر: 2494

1400-10-11 13:25:24

انصاریان: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم/ با برنامه ریزی توانستم ورزش را در کنار تحصیل ادامه دهم

زهرا انصاریان، کم سن و سال ترین عضو تیم ملی تنیس روی میز جوانان در بخش بانوان است که برای حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات آماده می شود.

انصاریان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: از ۹ سالگی در رشته ی تنیس روی میز فعالیتم را آغاز کردم و هم اکنون ۱۷ سال دارم و در کلاس دهم تحصیل می کنم.

کم سن و سال ترین عضو تیم ملی جوانان خاطر نشان کرد: تنیس روی میز را به خاطر هیجانش دوست دارم و خوشحالم که توانسته ام با برنامه ریزی هم تمریناتم را انجام بدهم و هم به درسهایم برسم و روند تحصیلم با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: اهل مشهد هستم و پیش از این نیز یکبار در سال ۹۱ به تیم ملی دعوت شدم که اعزام نشدم اما این بار توانستم با اثبات توانمندیم به تیم ملی راه پیدا کنم و خوشحالم که قرار است اولین اعزام برون مرزی ام را تجربه کنم و تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

انصاریان در پایان گفت: از نوجوانان و جوانان دارای معلولیت دعوت می کنم که با هر توان جسمی و امکاناتی که دارند یک رشته ی ورزشی را آغاز کنند تا تاثیرات مثبت آن را در زندگی شان مشاهده کنند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان جوان دارای معلولیت با ۶ ملی پوش در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان که به میزبانی امارات برگزار می شود، حضور می یابد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu