1403/5/7

کد خبر: 2528

1400-10-11 13:25:24

توحید نژاد: هیچ وقت از شنا خسته نمی شوم/ آرزویم راه یابی به پارالمپیک است

امیرمحمد توحید نژاد، عضو تیم ملی شنا جوانان دارای معلولیت است که برای حضور در بازی های پاراآسیایی امارات آماده می شود.

امیرمحمد ۱۸ سال دارد و اهل استان مرکزی، شهر اراک است. وی به تازگی در رشته ی نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی شاغل به تحصیل شده و در کنار درس، تمریناتش در تیم ملی را دنبال می کند.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص فعالیتش در این رشته گفت: از سن ۸ سالگی با شنا آشنا شدم و نزدیک به ۱۰ است که در آن فعالیت می کنم. در این سالها مقام های زیادی در مسابقات داخلی اعم از باشگاهی و قهرمانی کشور به دست آوردم و هم اکنون نیز کاپیتان تیم شنا معلولین اراک هستم.

توحید نژاد که سابقه ی حضور در دومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان را نیز دارد، افزود: سال ۹۲ همراه با تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان که به میزبانی مالزی برگزار شد، حضور یافتم و موفق شدم به یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست پیدا کنم.

ملی پوش جوان تیم شنا خاطر نشان کرد: در این سالها همیشه خانواده ام از من حمایت کردند و قدردان زحمات آنها و نیز اولین مربی ام، عباس عظیمی هستم.همچنین از سایر مربیانم آقایان اسماعیلی و شاطری که در این سالها با آنها شنا را دنبال می کردم تشکر می کنم.

وی افزود: بازهای پاراآسیایی امارات دومین تجربه ی برون مرزی من خواهد بود و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

توحید نژاد تصریح کرد: هیچ وقت از شنا خسته نمی شوم و شور و شوقی که در این رشته وجود دارد همیشه من را جذب می کند. تلاش می کنم تا به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنم و مثل همه ی ورزشکاران پارالمپیکی، آرزویم راه یابی به پارالمپیک و رفتن روی سکو دراین رویداد مهم است.

امیر محمد توحید نژاد همراه با ۱۰ ملی پوش جوان دیگر تیم شنا در قالب تیم ملی در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان امارات حضور می یابد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu