1403/5/7

کد خبر: 2535

1400-10-11 13:25:24

بیانیه فدراسیون جانبازان و معلولین به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و شکست گروه تکفیری داعش

بسم الله الرحمن الرحیم

رحمت بی پایان الهی بر مجاهدان راه خدا؛

سلام و صلوات خدا بر تمامی شهدا به ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم که در ظلمت دنیای کفر و الحاد و نفاق، با بصیرت به هنگام به یاری دین خدا برخاسته و با اهدای جان خویش عزت و عظمت دین محمدی (ص) را جان تازه بخشیدند و بر دل و جان فرزندان معنوی رسول خدا (ص)، سرور و شادمانی را به ارمغان آوردند.

در این طلیعه ی پیروزی برای همه ی مجاهدان این راه که در غربت و گمنامی با استعانت الهی و قلبی سرشار از محبت اهل بیت رسول رحمت و مهربانی ( ص) جان فشانی کردند، سلامت و عزت و اجر اخروی مسالت نموده و برای همه ی خانواده های آسیب دیده صبر و عزت و افتخار را از ایزد منان طلب می کنیم.

سلام و رحمت خدا بر همه ی گمنامان این عرصه، به ویژه آنان که نه تنها جان خویش که پیکر خویش را نیز نزد رحمت للعالمین به ودیعه نهادند، رحمت خدا بر شهید عزیز عبدالله اسکندری و شهید عزیز جواد الله کرم.

رهبرا؛

فرزندان شما در فدراسیون جانبازان و معلولین به شکرانه ی این پیروزی، سر بندگی به پیشگاه خالق هستی فرود آورده و این پیروزی رابه پیشگاه قطب عالم امکان بقیه الله الاعظم ارواحنا له فدا و شما رهبر فرزانه، و پاکمردی که خود را سرباز کوچک ولایت می داند،خانواده ی معظم شهدا و آسیب دیدگان دفاع از حریم ولایت، تمامی مجاهدان و آزادگان این عرصه و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایند.

و ما النصر الی من عند الله العلی العظیم

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu