1403/5/7

کد خبر: 2611

1400-10-11 13:25:24

رویا سلطانی ورزشکاری که توانست در اولین اعزام برون مرزی اش به ۲ مدال دست یابد

رویا سلطانی، ملی پوش زنجانی تیم قایقرانی جانبازان و معلولین است که از رقابت های قهرمانی آسیا به یک نشان طلا و یک نشان نقره دست یافت.

وی پس از کسب این افتخارات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون خاطر نشان کرد: پیش از این در رشته ی بسکتبال با ویلچر فعالیت می کردم و همراه با تیم ملی توانستیم در بازی های پاراآسیایی اینچئون به نشان برنز دست پیدا کنیم.

سلطانی افزود: از تیر ماه سال گذشته و پس از حضور در مسابقات قهرمانی کشور، به تیم ملی راه پیدا کردم و زیر نظر مربی خوبم آقای مهدوی نیا تمریناتم را به صورت جدی و منظم ادامه دادم.

بانوی طلایی تیم قایقرانی گفت: از دی ماه سال گذشته هم مدام در اردوهای تیم ملی بودم و این اعزام اولین تجربه ی برون مرزی من در قایقرانی به شمار می رود و خوشحالم که توانستم در اولین حضورم به یک نشان طلا در VL2 و یک نشان طلا در KL2 به یک نشان نقره دست پیدا کنم.

وی تصریح کرد: افراد زیادی در این مسیر با من همراه بودند و بدون کمک آنها این موفقیت میسر نمی شد. از آقایان امینی، عشق، زیلا وخانم شقاقی سپاسگزارم و از همکاران خوبم در دانشگاه علوم پزشکی زنجان که شرایط حضور من در این اردو را فراهم نمودند، به ویژه آقایان دکتر قزلباش و دکتر عباسی تشکر می کنم.

سلطانی در پایان افزود: قدردان زحمات آقای مهدوی نیا، مربی خوب تیم ملی هستم و تلاش می کنم تا در رویدادهای پیش رو بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

رقابت های قهرمانی آسیا در رشته ی قایقرانی معلولین با حضور نمایندگان ۸ کشور برگزار شد و ایران نیز با ۵ نماینده خود در آن حضور داشت و توانست، به ۲ نشان طلا، ۴ نقره و ۲ برنز دست یابد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu