1403/5/7

کد خبر: 2827

1400-10-11 13:25:24

جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین در قدیمی ترین خیابان اصفهان برگزار شد

هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهاان با همکاری پویش ترافیک شهر اصفهان جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین را برگزار کرد.

این همایش به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) و همزمان با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، در قدیمی ترین خیابان شهر اصفهان، خیابان چهارباغ، به منظور تقویت روحیه و ایجاد نشاط و شادابی و نیز معرفی توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول برگزار شد.

این جشنواره متشکل از بخش های مختلف اعم از آموزش و استعداد یابی در رشته های مختلف، نظیر تنیس روی میز، دوو میدانی، بوچیا، باستانی، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و نیز برگزاری نمایشگاه عکس و برپایی غرفه محصولات معلولین بود و از اتوبوس ویژه افراد دارای معلولیت هم رونمایی شد.

در این جشنواره ۱۳۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس استثنایی اصفهان و نیز اعضای انجمن های حمایت از معلولین با همراهی شهردار اصفهان، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از نمایندگان مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی، نمایندگان باشگاههای ورزشی، مسئولین هیات های ورزش جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان و پویش ترافیک شهر اصفهان حضور داشتند.

اجرای برنامه های ورزشی در رشته های دارت، طناب کشی، پنالتی، فوتبال دستی، شطرنج، پرتاب حلقه و دیگر رشته ها از برنامه های دیگر این جشنواره بود و ایستگاههای بازی های فکر و آموزشی ویژه گروههای مختلف معلولین نیز برپا شد ودر پایان مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق(ع) برگزار و به نفرات شرکت کننده در مسابقات هدایا و مدال یادبود اهدا شد.

[metaslider id=2842]

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu