1403/5/8

کد خبر: 3056

1400-10-11 13:25:24

مدال طلایم را به هم وطنان آسیب دیده در زلزله کرمانشاه تقدیم می کنم/ قهرمانی و رکوردشکنی در اولین تجربه برون مرزی برایم شیرین بود

علیرضا ایزدی، ملی پوش کرمانشاهی تیم وزنه برداری جوانان دارای معلولیت است که روز گذشته موفق به کسب نشان طلا در دسته ۴۹ کیلوگرم و رکورد شکنی شد.

این ملی پوش قهرمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: از ۱۳ سالگی در وزنه برداری فعال شدم و هم اکنون ۱۸ سال دارم. آشنایی من با این ورزش از طریق ملی پوش خوب کشورمان صمد عباسی بود و بعد از شروع تمرینات در باشگاه رفته رفته به وزنه برداری علاقه مند شدم. ایزدی خاطر نشان کرد: ۹ ماه است که در عضویت تیم ملی هستم و از فروردین ماه امسال دراردوی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جوانان و جهانی مکزیک بودم که متاسفانه در مسابقات مکزیک اعزام تیم ما به دلیل زلزله و تعویق این رقابت ها صورت نگرفت. قهرمان طلایی دسته ۴۹ کیلوگرم افزود: از مربی خوبم محمدرضا امینی که برایم خیلی زحمت کشید و نیز کادر فنی تیم ملی آقایان رواسی، میرشفیعی و محمودی سپاسگزارم و موفقیت امروزم را مدیون حمایت های این عزیزان هستم. وی تصریح کرد: تلاش می کنم به حد نصاب های مورد نظر انجمن دست پیدا کنم و امیدوارم بتوان در قالب تیم بزرگسالان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا حضور یابم. ملی پوش کرمانشاهی تیم وزنه برداری گفت: مدالم را به همشهری های خوبم در کرمانشاه و سایر شهرهای این استان که در جریان زلزله ی اخیر آسیب دیدند تقدیم می کنم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط زندگی آنها به حالت عادی بازگردد. ایزدی افزود: از اینکه در اولین تجربه ی برون مرزی ام به نشان طلا دست پیدا کردم و با مهار وزنه ی ۱۳۲ کیلوگرمی، رکورد آسیا را یک کیلو ارتقا دادم بسیار خوشحالم و تجربه ی شیرینی را پشت سر گذاشتم. وزنه برداری اکنون جزئی از زندگی من شده و با تمام سختی هایی که در تمرین با پولاد سرد هست، جاذبه ای در این رشته هست که باعث می شود آن را رها نکنم و هیچ وقت به رشته ی دیگری هم فکر نمی کنم.
   

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu