1403/5/8

کد خبر: 3777

1400-10-11 13:25:24

کریم زاده: مدال طلای بازی های پاراآسیایی جوانان انگیزه ام را برای ادامه مسیر تقویت کرد

محمد کریم زاده، ملی پوش کرمانی تیم شنا جوانان دارای معلولیت است که از سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان موفق به کسب 3 نشان رنگارنگ شد.

کریم زاده در رقابت های ماده 200 متر آزاد به یک نشان طلا دست یافت و از رقابت های ماده 50 متر آزاد و 50 متر کرال پشت نیز 2 نشان نقره کسب کرد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون این مدالها گفت: از یکسال و نیم پیش با رشته شنا آشنا شدم و زیر نظر آقای شورش دلپسند، از شناگران و مربیان خوب کرمان، آموزشهای لازم را آغاز کردم.

کریم زاده خاطر نشان کرد: مسابقات امارات اولین تجربه ی برون مرزی من محسوب میشد و خوشحالم که توانستم از این مسابقات به 3 مدال دست پیدا کنم.

ملی پوش طلایی تیم جوانان افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و به خاطر تغییر برخی از شرایط کلاس بندی و ادغامهایی که صورت گرفت متاسفانه تیم کشورمان نتوانست با وجود شایستگی و آمادگی زیاد مدالهای بیشتری کسب کند. اما همه ی ملی پوشان با تمام وجود تلاش کردند و زحمت کشیدند و جا دارد از مربیان خوب و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم.

کریم زاده که هم اکنون ساکن کرمان و محصل کلاس نهم است، در ادامه تصریح کرد: هفته ای شش جلسه تمرین دارم و به جز روزهای جمعه، باقی ایام هفته مشغول تمرین و در کنار آن رسیدگی به تحصیلم هستم. دوست دارم بتوانم در کنار ورزش حرفه ای درسم را ادامه دهم و در دانشگاه هم در زمینه تربیت بدنی تحصیل کنم.

ملی پوش جوان کشورمان گفت: وقتی مدال طلایم را گرفتم خیلی خوشحال بودم و اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که باید برای موفقیت های بیشتر تلاش کنم و انگیزه ام برای آینده بیش از پیش شد. آرزویم این است که روزی روی سکوی اول پارالمپیک بایستم و امیداورم این آرزو به واقعیت تبدیل شود.

دارنده سه نشان رنگارنگ از بازی های پاراآسیایی امارات اضافه کرد: من در " مرکز خیریه آشیانه علی (ع)" زندگی می کنم و از همه ی عزیزانی که دراین مرکز از من حمایت کردند و زمینه ی این موفقیت را ایجاد نمودند، تشکر می کنم. مدالهایم را نیز به خانم دهقان، مدیر مرکز اهدا کردم و امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از زحماتش را جبران کنم.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، آذر ماه امسال در امارات برگزار شد و تیم ملی شنا جوانان کشورمان موفق شد به 17 نشان رنگارنگ ( 2 طلا، 12 نقره ، 3 برنز)دست یابد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu