1403/5/8

کد خبر: 3911

1400-10-11 13:25:24

کلاسبندی مجدد ورزشکاران در رقابت های جهانی پرتغال صورت می گیرد

مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان و رویدادهای پیش رو، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این زمینه افزود: خوشبختانه در این ایام تعدادی از ورزشکاران دارای معلولیت به قایقرانی روی آورده اند و میانگین سنی آنها که از 10 سال تا 30 سال است و با حمایت فدراسیون قایقرانی و نیز هیات قایقرانی استان تهران مشغول تمرینات هستند و  امیدواریم در آینده نفرات بیشتری در این رشته فعال شوند.

مهدوی نیا گفت: البته اردوهای تیم ملی فعلا برقرار نیست و ملی پوشان در شهرهای محل سکونت خود حضور دارند اما باید برای مسابقات جهانی که سال آینده به میزبانی پرتغال برگزار می شود آماده شویم و بهترین نفرات را به این رویداد مهم اعزام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون جدید کلاسبندی کلیه ی ورزشکاران، فارغ از اینکه در رویدادهای برون مرزی شرکت داشته اند یا خیر، باید مجددا بررسی شود و به همین منظور رقابت های جهانی پرتغال اولین رویدادی است که می بایست ورزشکاران در آن کلاس بندی خود را به تایید برسانند.

سرمربی تیم ملی افزود: به غیر از مسابقات جهانی پرتغال، ورزشکاران باید در مسابقات جهانی که یکسال بعد از رقابت های پرتغال برگزار می شود نیز مجددا کلاسبندی شوند و برای تایید نهایی آن حضور در هر دو دوره مسابقات جهانی الزامی است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu