1403/5/15

کد خبر: 52092

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: هدف از تشکیل ستاد در فدراسیون، درخشش ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است/ رعایت ارزش‌های اسلامی باید در اولویت قرار بگیرد

رئیس فدراسیون گفت: هدف از تشکیل ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رصد آخرین وضعیت قهرمانان رشته‌های مختلف و همچنین بررسی عملکرد حریفان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در فدراسیون گفت: مسئولیت این ستاد برعهده دبیر فدراسیون است و اعضای این ستاد از بخش فنی و بخش فرهنگی انتخاب شده‌اند و قرار است تا شروع بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هر ۱۵ روز جلسه تخصصی با حضور انجمن‌هایی که قرار است در بازی‌ها شرکت کنند برگزار شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد رصد آخرین وضعیت قهرمانان رشته‌های مختلف و همچنین بررسی عملکرد حریفان خواهد بود. به دنبال این هستیم که آخرین رکوردهای قهرمانان به خصوص در رشته‌های دوومیدانی و وزنه‌برداری بررسی شود. پیگیری جدی ورزشکاران در دستور کار قرار دارد و پیرو سیاست‌هایی که ستاد عالی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌کند ما نیز سعی خواهیم کرد که این سیاست‌ها را در فدراسیون و برای رشته‌های مختلف اجرایی کنیم.

اسبقیان تصریح کرد: سعی و تلاش ما از راه‌اندازی ستاد این است که ورزشکاران جانباز و معلول ما بتوانند در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در کنار مسائل قهرمانی یکی دیگر از اهداف ما توسعه موضوعات فرهنگی و اخلاقی است که به صورت ویژه‌تر و پررنگ‌تر به آن خواهیم پرداخت که ورزشکاران ما بتوانند سفیران شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها باشند. رعایت ارزش‌های اسلامی باید در اولویت رفتار ورزشکاران ما باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu