1403/5/15

کد خبر: 52385

1400-10-11 13:25:24

تشکیل اولین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون در دستور کار شورای مدیران

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز یکشنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز یکشنبه بیست و هفتم آذرماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون عنوان کرد: شاهد اتفاقات خیلی خوبی در مجموعه فدراسیون هستیم که نشان از همدلی و همکاری تمام همکاران این فدراسیون دارد و مدیریت منسجمی که در این مجموعه وجود دارد باعث نتایج درخشان در رویدادهای مختلف شده است.

وی ادامه داد: بیماری منحوس کرونا، به مدت دو سال فعالیت های ما و تمام دنیا را مختل کرد اما به لطف خداوند با کاهش چشمگیر این بیماری و کنترل آن توانستیم با برنامه ریزی و همکاری تمام همکاران، انجمن ها و تلاش کادر فنی و ملی پوشان رویدادهای داخلی و برون مرزی را با موفقیت پشت سر بگذاریم که امیدوارم این روند باز هم ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با توجه به اهمیت بازی های پاراآسیایی هانگژو، اولین جلسه آن در هفته آینده برگزار می شود تا با بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت تیم های اعزامی، بتوانیم اردوهای مناسبی را جهت افزایش آمادگی ملی پوشان برگزار کنیم تا به اهدافمان در این بازی ها دست پیدا کنیم.

حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: موفقیت های ورزشی و مدیریتی فدراسیون را تبریک عرض می کنم و امیدوارم که باز هم شاهد تکرار آن در رویدادهای آینده باشیم. خوشبختانه رقابت های قهرمانی کشور بوچیا با همکاری سازمان بهزیستی در بابلسر برگزار شد و امیدوارم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت مسابقات فوتسال کم توانان ذهنی را نیز برگزار نماییم.

دبیر فدراسیون گفت: تیم ملی وزنه برداری در رقابت های امارات عملکرد خیلی خوبی را داشت که امیدوارم با تداوم برنامه ریزی ها و برگزاری اردوها شاهد این موفقیت برای تمام تیم های ملی فدراسیون در بازی های پاراآسیایی هانگژو باشیم.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu