1403/5/15

کد خبر: 52476

1400-10-11 13:25:24

رقابت های قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را داشت

عسگری گفت: در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین به دنبال عملکرد متفاوتی نسبت به ادوار گذشته هستیم.

مهدی عسگری سرپرست انجمن بوچیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: با حمایت مسئولین فدراسیون و همکاری سازمان بهزیستی، دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بوچیا در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در گروه بانوان و آقایان برگزار شد. که در بخش بانوان ۷۵ ورزشکار از ۱۹ استان و در بخش مردان ۸۰ ورزشکار از ۲۱ استان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین را داشت. در طول رقابت های قهرمانی کشور عملکرد ورزشکاران را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم که طی چند روز آینده لیست نهایی مدعوین مشخص خواهد شد و سپس با حمایت های فدراسیون اردوهای تیم ملی را آغاز خواهیم کرد.

عسگری افزود: ورزشکاران مستعدی که به لحاظ فنی عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشتند به مرحله اول اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و سپس بر اساس عملکردشان، در ترکیب نهایی تیم ملی می مانند.

سرپرست انجمن تصریح کرد: در این دوره از بازی های  پاراآسیایی به دنبال عملکرد متفاوتی نسبت به ادوار گذشته هستیم و سعی می کنیم بار فنی تیم ملی در بازی های پاراآسیایی هانگژو بیشتر باشد.

عسگری عنوان کرد: در تلاش هستیم با حمایت فدراسیون و سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی بتوانیم هر ساله رقابت های لیگ و نیز قهرمانی کشور را برگزار کنیم و حتی با حضور موفق در رویدادهای بین المللی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را بدست آوریم و در صورت حضور، عملکرد درخشانی داشته باشیم.

سرپرست انجمن در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی می کنم که با حمایت هایشان توانستیم رقابت های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و امیدوارم که با برنامه ریزی مناسب شاهد موفقیت تیم ملی در بازی های پاراآسیایی چین باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu