1403/5/15

کد خبر: 52479

1400-10-11 13:25:24

هدفمان در پاراآسیایی چین، کسب مدال های خوشرنگ تر نسبت به جاکارتا است

رضایی گفت: ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی چین، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور مشخص می شود.

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: اردوهای تیم های ملی آقایان و بانوان در دو شهر تهران و اهواز در حال پیگیری است. با حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ملی پوشان با تجهیزات کاملی که در اختیار دارند زیر نظر مربیان خود در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل در رویدادهای آینده به ویژه بازی های پاراآسیایی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی کشور در بهار سال آینده تحت نظارت IPC برگزار خواهد شد که آخرین فرصت برای ارزیابی عملکرد ورزشکاران است و پس از آن ترکیب نهایی اعزامی به بازی های هانگژو مشخص خواهد شد.

رضایی افزود: سال آینده، سال بسیار مهمی است چرا که قبل از بازی های پاراآسیایی، رقابت های جهانی ۲۰۲۳ را در پیش داریم که این مسابقات به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از اهمیت بالایی برخوردار است و نفرات اول تا چهارم می توانند سهمیه پارالمپیک را بدست آورند.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: ما در نظر داریم در رقابت های جهانی، بیشترین تعداد سهمیه را بدست آوریم و با عملکرد موفق راهی بازی های چین شویم. به همین دلیل برنامه ریزی ها به گونه ای است که ملی پوشان در اردوها تمرینات تخصصی خود را زیر نظر مربیان انجام می دهند تا به آمادگی لازم برسند.

رضایی اظهار داشت: در بازی های پاراآسیایی هانگژو به دنبال کسب مدال های خوشرنگ تری نسبت به جاکارتا هستیم و تلاش می کنیم ضمن حفظ جایگاه مان، رده تیم ملی را در چین ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای تمام حمایت هایی که از تیم ملی داشتند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با کسب نتایج درخشان در رویدادهای بین المللی بتوانیم به بهترین شکل حمایت آنها را پاسخ دهیم و با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu