1403/5/15

کد خبر: 53030

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز صبح تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز یکشنبه هجدهم دی ماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان بیان کرد: خداراشاکرم که توانستیم مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به خوبی برگزار کنیم. سردار سلیمانی مرد میدان عمل بود و ما نیز برای موفقیت باید مانند او در میدان کار باشیم تا به نتیجه لازم برسیم. ما یک خانواده هستیم و نسبت به فدراسیون، ورزشکاران جانباز و معلول و همچنین اهدافمان تعصب و غیرت داریم.

وی ادامه داد: این فدراسیون مقدس است و افتخار می کنم که رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین هستم و این فرصت ایجاد شد تا به جامعه ورزش جانبازان و معلولین خدمت کنم.

اسبقیان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما بررسی عملکرد فدراسیون نسبت به برنامه چهارساله راهبردی است تا مشخص شود در کدام نقطه از مسیر اهدافمان قرار داریم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تولید ملی تجهیزات ورزشی رشته های بوچیا، وزنه برداری و دو و میدانی در حال انجام است و در تلاش هستیم تا این از تولیدات ملی با برگزاری نمایشگاه، رونمایی کنیم.

در ادامه حمیدی دبیر فدراسیون گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری خیلی خوب رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان بودیم. این مسابقات فرصتی بود تا واحد مدیریت ورزشی فدراسیون با ارزیابی آن، ورزشکاران مستعد را شناسایی و معرفی کند تا به زودی اردوی تیم ملی را تشکیل دهیم چرا که رقابت های پاراآسیایی چین را در پیش داریم. همچنین پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بوچیا، ورزشکاران مستعد شناسایی و به زودی  اردوی تیم ملی این رشته برای حضور در هانگژو آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش تجهیزات به تولید ملی رسیدیم. در رشته های بوچیا و والیبال نشسته بر اساس اعلام نیاز هیئت های استانی تجهیزات ورزشی توزیع شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

دبیر فدراسیون در پایان گفت: به دنبال برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رشته های دیگر هم هستیم که بتوانیم تا پایان سال جاری اهداف فدراسیون را در این بخش به طور کامل اجرایی نماییم.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu